Κυριακή 20 Απριλίου 2008

Πονηρός ο Βλάχος

Διά στόματος Θεοδωρίδη:

"Θα το πάρουμε κι ας κάνουν οι άλλοι...φιέστες."

Τί θέλει να πεί ο ποιητής άραγε...;

Οτι το Ελληνικό Πρωτάθλημα είναι αξιόπιστο μόνο όταν το παίρνει ο gay; (διά στόματος Θείου Σώκρατες)

Τί να πώ ρε φίλε..

Εχετε βάλει τουλάχιστον 3 ομάδες που φέτος το πήραμε κι απόφαση πως και να μπορούμε, δεν θα το πάρουμε.

Οταν παίζετε τη πιό σκατένια μπάλα φέτος από κάθε άλλη χρονιά και τελικά το παίρνεις...

Ας παραιτηθούμε, αδέρφια...

Να παλεύουμε εξ αρχής για τα play off κι αφήστε τα καημένα που 20 χρόνια πριν θα πέφταν στη Β' Εθνική αν δεν υπήρχανε οι Κοσκωτάδες κι οι Γουλανδρήδες και που τρώγατε τα πιό νόστιμα σκατά 10 χρόνια, να παίρνουν τις χάρτινες κούπες. Ούτως ή άλλως, οι οπαδοί σας τόσο ανεγκέφαλοι είναι...

Πριν το πήδημα που ρίχνετε επί 15 χρόνια βάζοντας λυτούς και δεμένουν στις άλλες ομάδες, όλοι οι "Ισχυροί" είχαμε πάρει κούπες...

ΑΡΕΙΑΝΑΡΑ ΟΕ ΟΕ ΟΕ πάρτε τους το Κύπελλο και φέρτε μας τον Ντούσαν.

Αει στον διάολο πιά, κωθώρνοι.



UPDATE: Ελαβα κι ένα mail από κάποιον ηλίθιο ψαρά, μιά παλιοψαροκασέλα που έλεγε στο mail του (μέσω της φόρμας επικοινωνίας) πως νόμιζε ότι είμαι η Γιούλικα. Και πως η αθυροστομία είναι δυνατή επειδή είμαι Παναθηναϊκός. Ναι, γιατί όταν πάει στα ναυπηγεία, του μιλάνε με το σεις και με το σας και με το ΚΥΡΙΕ πάνω από όλα. Ούτε τη λέξη "μαλάκας" δε λένε αυτοί οι πτυχιούχοι ψαροκασελοπωλητές. Επείσης πως είναι δυνατόν, λέει, ένας άγγελος να είναι γκοθάς.

Εγώ αναρωτιέμαι με τη σειρά μου πώς μπορεί να συσσωρευθεί τόση μαλακία σε έναν και μόνο άνθρωπο.



Φιλάρα, δε ξέρω που νομίζεις ότι μιλάς, ούτε για τις γλειώδεις μαλακίες που λές, το μόνο που ξέρω είναι πως αν δε σου αρέσει το πως είμαστε οι Γότθοι, στα @@ μου, κι εγώ θα θελα να ρίξω βόμβα στο κωλολίμανό σου, και επίσης, κόψε τις τεστοστερονιακές παπάρες και τράβα καμμιά μαλακία, κι άσε τα υπόλοιπα.

Κι όχι, ευτυχώς για σένα, δεν είμαι η Γιούλικα. Γιατί αν ήμουν θα χες φάει τέτοιο χώμα που δε θα σου ξανασηκωνότανε ούτε με βιάγκρα.

Αντε σκούπισε κανά κατάστρωμα, ναυτάκι.

Και φτιάξε μου και τα κουμπιά του πουκαμίσου μου, παλιομοδίστρα του κερατά.

Ε, ρε όλα τα ψοφήμια πάνω μου, έλεος δηλαδή...