Τετάρτη 4 Φεβρουαρίου 2009

“Μα, γιατί δε με παίζεις, παιδάκι;”

Το ποσοστό ενηλίκων με τάσεις παλιμπαιδισμού, ή παιδικής ευφυϊας, ξεπερνά σήμερα το 999% παγκοσμίως.

Όταν κάποιος σου κάνει κάτι, υπάρχουν δύο περιπτώσεις.

Α. Να το κάνει για “πλάκα”

Β. Να σε τσαντίσει.

 

Στο (Α) υπάρχει όμως και η ανάμιξη του ατόμου που “του κάνεις πλάκα”. Αυτή η πλάκα μπορεί να μήν αρέσει. Μπορεί να πληγώσει. Μπορεί να είναι προσβλητική. Χωρίς απαραίτητα να είναι έξυπνη. Ειδικά όταν κάποιος δε σε ξέρει καν…

Στο (Β) δεν υπάρχουν πολλά πράγματα. Το άτομο στοχεύει αποκλειστικά στο να σου κάνει τα νεύρα ζαρτιέρες, τσατάλια, ρετάλια, κλπ.

Ειδικά όταν η “πλάκα” έχει γίνει από κάποιον ξένο τρίτο, σε ένα πολύ κοντινό σου πρόσωπο, που το ‘χεις σαν οικογένειά σου γιατί είναι κολλητάρι σου, τότε δε προσβάλλεις μόνο αυτόν που συκοφαντείς. Αλλά υπονομεύεις και τον άνθρωπο που έχεις μπροστά σου. Δε θα το πεί στον κολλητό του; Μα πόσο μαλάκας μπορεί να είσαι; Δε σε ξέρει καν, εμένα με τρώει στη μάπα καθημερινά 3,5 χρόνια τώρα. Λες να μή το μάθω;

Κι έστω, ήθελες να κάνεις “πλάκα”.

Δε βρίζεις κάποιον για πλάκα.

Δε τον λες μπάσταρδο Ελληνα, Αλβανό – και σίγουρα – δε λες το άσχετο πως η Μακεδονία δεν είναι Ελληνική.

Σίγουρα επείσης, πιό πριν από αυτό, δεν τον έχεις μπλοκάρει από τους Instant Messengers επειδή το msn του είχε φάει φρίκη και μπαινόβγαινε κάθε 40”.

 

Τώρα ζητάς τα ρέστα.

“Μα γιατί είσαι έτσι”. “Μα γιατί με έστειλες από το facebook”.

Ναι… Γιατί;…

Μα τί αψυχολόγητο…

Δεν έχω λόγους, έχεις δίκιο…

Πάλι εγώ είμαι η προσωποποίηση της παράνοιας, κι εσύ του ώριμου ενήλικα.

Να στο κάνω λιανά.

Οποιος μου κάνει κάτι θα πρέπει να το σκεφτεί πολύ καλά.

Γιατί έχω τα μέσα να τον αγνοήσω. Και να του απαντήσω στις ειρωνίες του.

Στις συγκρίσεις του περί ώριμης συμπεριφοράς.

Και, έτσι, επειδή δε με ξέρεις καν, fyi μία πληροφορία.

Οτι μου κάνεις, στο κάνω.

Μου φέρεσαι καλά/σωστά/με σεβασμό, θα πάρεις το ίδιο.

Μου φέρεσαι κακά/πούστικα/ειρωνικά, θα πάρεις το ίδιο κι ακόμα χειρότερα.

Δε με αφοράς.

Για μένα είσαι ένα τίποτα. Ενας αριθμός. Ενας ηλίθιος μέσα σε ένα πλήθος ηλιθίων.

Sorry, cannot comply; building in process.

6 σχόλια:

D.Angel είπε...

Ουπς ο συλλέκτης τα πήρε κρανίο!!!
Καλησπέρεςςςςς και φεύγω γρήγορα μη μου ρθει καμιά ξόφαλτση!

Prince Of The City είπε...

ΧΑΧΑΧΑΧΑ

Μην ανησυχεις!

2_DiE_4 είπε...

vre vre vre kolhtarh e poios malakas einai to kolhtari sou e oxi poios einai autos oxi pe mou!!!!

ta alla sou apanthsa apo to thl :p :p :p

p.s. egw eimai lmao alla den eipes to poso malakas emeina :-|

peslac είπε...

Πώς μ' αρέσει όταν τα χώνεις με το γάντι!!!

Prince Of The City είπε...

Peslac μου πάντα ετσι! LOL Πιάνει!

LiLa είπε...

Πες τα να ξεθυμάνεις!

Χτες μου πεσε ο ρεύμας γι'αυτό χάθηκα :****