Παρασκευή 14 Δεκεμβρίου 2007

Το Πρόχειρο Τετράδιο Ενός Θερμόαιμου Γκοθά

Μετά από πολύ ώριμη σκέψη (γελάστε πλιζ) και μετά από την εμπάθεια που τρέφω στα αυστηρώς "Θεματικά blogs" βαφτίζω το μικρό μου blogάκι, προσωπικό και επισήμως.

Κοινώς;

Χέστηκα για τη πολιτική - Αρκετά μου τα πρίζουν τα δελτία των 20.00

Χέστηκα για τον κάθε αρρωστιάρη - Οπως κι εσείς θα χεζόσασταν για μένα

Χέστηκα αν με διαβάζουν χανούμισσες και γάβροι - Αν δεν χεστήκατε για το οτι είμαι Παναθηναϊκός, μη κρατήτε κακία και ψάχτε άλλο μου ποστ. Αφήστε τα μίση και πιάστε το ... μαμίσι.

Μου αρέσει να μοιράζομαι με μένα και με τους λίγους εκλεκτούς που τους ευγνωμονώ που κάνουν μιά στάση στο τετραδιάκι μου.

Πράγματα που αφορούν στα Μέσα, στο Σινεμά, στο εθνικό μας σπόρ του Μεγάλου Αυνάνα, και σε πράγματα μικρά, όπως η μπάλα, και χαζά βίντεο από τη youtube.

Έτσι είμαι.

Αν δε το αντέχεις.. στρίβε.

Αλλιώς... Ρίξε ένα Κομέντιο, να πούμε 5 μαλακίες και να περάσουμε καλά.

Τί λές;