Τετάρτη 10 Ιουνίου 2009

Yada Yada

Πρώτα απ’ όλα ευχαριστώ όσους έχετε εγγραφεί στο blog μου, μου δίνετε δύναμη να συνεχίσω να παρανοώ γράφοντας ότι μου έρθει στο κάρκαλο!

 

Οι μέρες μου περνούν ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΑ.

Οχι κάτι προσωπικό, ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΗ ΖΕΣΤΗ ΡΕ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ.

Σαπίλα.

Δε βγαίνω έξω μέρα. Και νύχτα άμα έχει άπνια, τη κάτσαμε τη βάρκα.

Η τηλεόραση; Ενα χάλι.

Το ΣΤΑΡ έκανε και αφιέρωμα στην Πετρούλα που πήγε στο Εκλογικό Κέντρο για πορνοτάζ ρεπορτάζ.

Το ΣΤΑΡ επίσης, έκανε ολόκληρη ιστορία στη Μύκονο με τους τρελλούς για τις Εκλογές.

Το ΣΤΑΡ – ώ τί πρωτότυπο – έχει πάρει το περσινό πρόγραμμα ταινιών και τα βάζει με τη σειρά. Κάθε βράδι τα ίδια.

Τα Μαύρα Μεσάνυχτα τελειώνουν την άλλη βδομάδα, και κλαίω με μαύρο δάκρι. Δε θέλω. Πώς να το κάνουμε. Θα μου λείψουν.

Το L.A.P.D. από την άλλη το τράβηξε τόσο από τις κωλότριχες, που μόνο οι φιόγκοι λείπουν από την ολοκλήρωση της κοτσίδας.

Και σαν να μή φτάνουν όλα αυτά τα υπερσοβαρά προβλήματα, οι άνθρωποι έξω έχουν λαλήσει. Από το φεγγάρι; Από τη ζέστη; Αγνωσται αι βουλαί των τρελλών.

Να πλακώνονται για πλάκα, στο περίπτερο, στο λεωφορείο.

Ελεος ρε παιδιά λίγο, που σκατά τη βρίσκετε την όρεξη; Μήπως να αρχίσω ναρκωτικά;

 

Σας χαιρετώ όλους!


...Bloody Kisses,

The Prince

8 σχόλια:

MpinelikoMistress είπε...

Όπως πολύ σωστά το έθεσες, φταίει η ζέστη. Και που να έρθει και καύσωνας...

D.Angel είπε...

Κι εγώ τις ίδιες απορίες έχω!!!Χα χα χα Φιλιά και καλά κουράγια!

Prince Of The City είπε...

Χαιρετώ και τα δυό σας!!

:*

Princess είπε...

Ναρκωτικά με τέτοια ζέστη; Τρελλη εισαι;

mermyblue είπε...

axaxaxax αυτό με το l.a.p.d πολύ μου άρεσε

να σου πω, η παράνοια υπάρχει πάντα.
απλά το καλοκαίρι επειδή φοράμε κ λιγότερα βγαίνει πιό εύκολα προς τα έξω.

άσε κάτω τα ναρκωτικά. πιές ένα κρύο τσαγάκι που αδυνατίζει κιόλας κ θα βγεις κορμάρα στην παραλία και άσε τον τρελλό στην τρέλλα του!

Άτη Σολέρτη είπε...

Όντως Prince, δύσκολη περίοδος!
Το ΣΤΑΡ βάζει supernatural!!! χαχα!
Θα την παλέψουμε μωρέ! Που θα πάει?
Χαιρετώ! Καλή δύναμη!

Prince Of The City είπε...

@Princess: Οχι, ειμαι τρελλος! ;-)

@Mermy: Αχ μα αδικο εχω βρε παιδι...? Αλλα το τιπ για το τσαγακι θα το κανω. Οχι και τιποτα αλλο εχω κατι κιλακια να χασω!

@ΑΤΗ: Ευτυχως ειναι και νεα τα επισοδεια! Αν και μου λειπει το Dead Zone... :(

if.. ιγένεια είπε...

Μην αρχισεις τα ναρκωτικα σε παρακαλω, δεν φτανουν για ολους..