Παρασκευή 9 Οκτωβρίου 2009

Το Νόμπελ Πωλείται $100 Στο E-Bay

Μόνο έτσι θα μπορούσε να αιτιολογηθεί η επιλογή του Πρόεδρου Ομπάμα για το Νόμπελ Ειρήνης.

Ξέρω, μπορούσα να 'χω γράψει πολύ νωρίτερα γι αυτό αλλά είχα μείνει μαλάκας, κοιτώντας τη τηλεόραση με τη μπουκιά στο στόμα.

Ενα site έγραψε (εύστοχα;) πως είναι η απάντηση του Συμβουλίου στο τέλος της Bush εποχής, δείχνοντας τη γενικότερη Ευρωπαϊκή ευφορία προς το πρόσωπό του.

Συγνώμη αλλά ούτε έναν στρατιώτη δεν έφερε πίσω από τον άχρηστο πόλεμο, 2 μέρες πριν εκλεγεί έγινε της ΠΟΥΤΑΝΑΣ στη μέση Ανατολή, και επιπλέον ο τύπος είναι made of plastic. Το 'χε δείξει κι η τηλεόραση τις προάλλες - παντού έχει την ΙΔΙΑ ηλίθια φάτσα.

Λοιπόν έναν ξέρω που έχει σε όλες τις απεικονήσεις του την ίδια φάτσα.

Κλικ εδώ.

Αν σας έκανα έστω για λίγο, καλώς. Διότι η φάση για κλάμματα.

9 σχόλια:

MpinelikoMistress είπε...

Μου τη δίνει πολύ αυτός ο μαλάκας στο έχω πει;

thesikaleon είπε...

-Είναι φρέσκα;
-Σπαρταράνε
-Βάλε μου ένα κιλό
-1,200 να τ'αφήσω
-Κανένα πρόβλημα

Prince Of The City είπε...

MpinelikoMistress: Ποιος απο τους δυο ????

Τhesikaleon: Ποσο παει το κιλο?

MpinelikoMistress είπε...

Ο Obama.
Γενικά έχω ένα θέμα με τους Προέδρους της Αμερικής. Ιστορικά, έχουν κάνει τα απίσευτα καφριλίκια.

Prince Of The City είπε...

Τρομερα καφριλικια Mistress μου, μονο ο Αβρααμ δεν ηταν μαλακας και παλεψε για καποια πραματα. Οι αλλοι ολο τσιμπουκια και πολεμους!

Laplace είπε...

καλησπερα φιλε
Γιαννης κερναει,Γιαννης πινει με τα νομπελ..

τον βράβευσαν επειδη δεν εκανε πολεμο τις πρωτες 2-3 ημερες?

αμερικανικες μαλακιες..

καλη εβδομαδα κ καλο βραδυ φιλε..

Pascalen Antoinette είπε...

Ειλικρινά..Εγώ πιστεύω πως προσπαθούν να τον εξαγοράσουν ώστε να έχει μια ειρηνική διάθεση καθ'όλη τη διάρκεια της θητείας του ως πλανητάρχης.

alitaki είπε...

ti ekane o Obama gia na pari nobel;einai stilatos ,einai omorfos omos mexri eki.nevriaza otan to akousa.

LiLa είπε...

O hai thar :*