Κυριακή 27 Ιουλίου 2008

To Αδέσποτο Μπουκάλι, Είχε Εναν Δαίμονα

Blogoπαίχνιδο από τα καλύτερα και πάλι από την γειτόνισσα!

Είμαι λέει κάπου (πές εσύ πως λιάζομαι κι ας μή το κάνω ever) και μου ρχεται στο δόξα πατρί μία μπουκάλα.

Μέσα έχει ένα τζίνι… Or a Hobbit, ή την Angelina Jolie, τέσπα και πρέπει να κάνω 3 ευχές.

Μία για την αφεντομουτσουνάρα μου, μία για κάποιον άλλο, και μία για τον εχθρό μου (να ΄ταν μόνο ένας, θα μουν Κροίσος με νησί).

  • Μου εύχομαι να ζήσω πλουσιοπάροχα, πήχτρα στη δόξα, την υστεροφημία και το Κινέζικο φαγητό.
  • Σου εύχομαι, να ‘σαι πάντα γερή. Υγιής. Και με μένα.
  • Κι εσένα, σου εύχομαι να περάσεις τα όσα πέρασα προσπαθώντας να σηκωθώ από τον εμπαιγμό σου. Εύχομαι την ώρα που πεθαίνεις να δεις τη φάτσα μου από πάνω σου και να γελάω σαν emoticon του Yahoo!.

Κι όπως πάντα, όποιος θέλει συνεχίζει!!

3 σχόλια:

demon είπε...

Ρεεεε, αγγελάκι σε άφησα, τερατάκι σε βρίσκω; 3 ευχές είπαμε. Φαταούλα. Άσε τίποτα και για κανέναν άλλο! *

LiLa είπε...

1. Salem's Lot.

Είμαι μια αηδιαστική φαν του Stephen King ρε γμτ. :P

http://kings-movies.blogspot.com

2. Έχω 3 ευχές ε;...

Prince Of The City είπε...

@ demon: Καλε 3 ευχες εκανα!! Μια ανα κατηγορια!! :P

@ Lila: Ελα ρε εγινε μινι σειρα? Περιεργο, δε το περιμενα.

Ναι εχεις 3 ευχες!!!