Δευτέρα 6 Ιουλίου 2009

Γειά Σας, Είμαι ο Μαμιάς Της Γειτονιάς Σας

Γυρνάς σπίτι πτώμα.

Τα φώτα κλειστά.

Κοιτάς τη γάτα σου που κοιμάται ήσυχη.

Δεν ανάβεις τηλεόραση.

Και ξαφνικά

(Η ΓΚΟΜΕΝΑ): “Αχ ναι! Κι άλλο”

(Ο ΓΚΟΜΕΝΟΣ ΜΟΥΓΚΑΝΙΖΕΙ)

(Η ΓΚΟΜΕΝΑ): “ΑΑΑΑΑΑΑΑΧ ΝΑΙ”

(Ο ΓΚΟΜΕΝΟΣ ΑΝΑΖΗΤΑ ΤΟΝ ΘΕΟ ΜΕΤΑΞΥ ΚΩΛΟΥ ΚΑΙ ΒΕΝΤΟΥΖΑΣ)

Ε όχι

Δεν ήταν τυχαίος οργασμός που ξάφνου η τηλεόραση τσίτωσε στο Φιλμνετ και ακούστηκε παντού.

Αχ, έπρεπε να ‘χα κατέβει και να βάραγα το κουδούνι σα να ‘χαμε πάρει φώκο…

5 σχόλια:

mermyblue είπε...

axaxaxax
καλημέρα κ καλή εβδομάδα!

LiLa είπε...

Θέλω ηχητικό ντοκουμέντο, or it never happened:P

MpinelikoMistress είπε...

Ρε πούστη μου πως μου τη σπάει αυτό το πράγμα! Το έκανε συνεχώς ένας στον ίδιο όροφο με μένα και δεν έκλεινε ούτε καν τις μπαλκονόπορτες! Φυσικά τους γάμησα το ηθικό γιατί κάθε φορά που το έκαναν σηκωνόμουν και έβαζα BAUHAUS. Τις πουτάνας στην πολυκατοικία. Τελικά μετακόμισε.

Prince Of The City είπε...

@Mermy: Να σαι καλα καλη μου!

@LiLa: Τι λες βρε τρελλαμενη που καθομουν παγωμαρα με το τσιγαρο στο χερι προσπαθωντας να καταλαβω αν ηταν οι απο πανω ή αν οι φωνες στο κεφαλι μου αποφασισαν να κανουν ΚΑΙ σεξ?!

@Mistress: Εμένα μου ρθε να τους βαλω τα demo των Filth αλλα ημουν πτωμα!!!!!!!

KitsosMitsos είπε...

Καλοκαιριάτικα μεγάλο πρόβλημα. Στο παλιό μου το σπίτι το μπαλκόνι έβλεπε σε ακάλυπτο όπου συνωστίζονταν 4 πολυκατοικίες. Το τι γινόταν, δεν μπορείς να φανταστείς...