Τρίτη 14 Οκτωβρίου 2008

Από το να κουνιόμαστε κάθε 3 και 5, προτιμώ να υιοθετήσω μία ταραντούλα.

http://www.emsc-csem.org

Ναι. Η αραχνοφοβία μου είναι μηδενική μπροστά στον θυμό και το ξέσπασμα της φύσης.

Ομολογώ πως χέστηκα πάνω μου, αλλά το μελετάω μέρες τώρα...

Και η σκατογλωσσιά μου δε σταματάει εκεί!!

Κρατούσα ένα ασημένιο αλογάκι από μπουμπουνιέρα και σκεφτόμουν να το βάλω στον τοίχο πάνω από το κρεββάτι. Μπά, άμα κουνήσει θα κάνει θόρυβο και θα με ταράξει.

Μα γιατί δε λέω τα 6 νούμερα του λόττο;

Επειτα έφτιαχνα κάτι μπιμπελοκεροκαταστάσεις γυάλινες. Τα δύο από τις γυάλινες θήκες ρεσώ, τις ακούμπησα πάνω σε κάτι DVD. Λες, άάάάμα κουνήσει να γλυστρίσουν;

Κι άν σου κάτσει;

Και δεν είναι η πρώτη φορά. Εχω βαρεθεί να μελετάω πράγματα, καταστάσεις κι ανθρώπους και να μου βγαίνουν φάντηδες.

Μή σου πώ κι όλας πως μετά το 1999, χέζομαι μόνο στην ιδέα του σεισμού. Τί κάνει η φύση αντ' αυτού; Κανονίζει (από κει που χε η Αθήνα να κουνηθεί - κι αυτό όχι από δικό της ρήγμα - από το 1981 - άάάάντε και το 1995 με το Αίγιο - ) να μας υπενθυμίζει πως ακόμα κι αν είσαι 200 km απο κάάάάποιο επίκεντρο, θα το νιώσεις. Μή σε αφήσει ήσυχο για λίγο.

Τον Ιανουάριο είχαμε το Λεωνίδιο (άλλο χέσιμο από κεί).

Και σκέφτομαι εγώ τώρα, ως φοβικός άνθρωπος με τα 1000 κόμπλεξ: Αράχνες ή Σεισμοί;

Αράχνες.

Αυτές, τουλάχιστον, βλέπεις πού στα διάλα πάνε - και κυρίως το βλέπεις είναι δυνατό ρήμα στη σύγκριση - και φυσικά μπορείς να τις σκοτώσεις.

Ρημάδω φύση.

Εγώ σε σέβομαι μέχρι φόβου.

Τρεις ώρες ύπνος σε 3 μέρες. Δε θα κοιμηθώ πάλι. Ακόμα. Νομίζω δηλαδή. Βόλτες στο myspace κι άγιος ο Θεός (?).

Plus του ότι το iPOD μου ήθελε reset γιατί άρχισε να κάνει τη ντισκομπάλα κι αναβόσβηνε.

Plus του ότι το πρωϊνό μου ραντεβού χτές κρεμάστηκε από έναν άθλιο τεχνικό ο οποίος δεν είχε τελειώσει τη δουλειά του για να αρχίσω εγώ τη δική μου.

Αλλά, ξέρω τί φταίει.

Συνάντησα ένα γκαντεμόσκυλο καθηγητή μου στο δρόμο.

Κάτι ξέρω εγώ που κλείνομαι σπιτάκι μου με τις γατούλες μου.

Κάτι ξέρω.

7 σχόλια:

2_DiE_4 είπε...

hahaha kai egw to skeftomouna to vrady pou o mikros htan worried lew les na ginei kanas kwloseismos na parta zobi!!! Tarantoula e? :0) omorfa omorfa ths afrikhs mhpws? :0)

Laplace είπε...

DEN SE PAEI.den thelei nakoimhtheis..xaxa
iws ftaiei o gkantemhs kathighths

lifewhispers είπε...

1. εχεις γατες;;;
2. αραχνες εννοειται.
3. παλι καλα να λες που η φυση ξεθυμαινει και δεν τα κραταει ολα μεσα της. τοτε θα ακουγαμε ενα και μοναδικο μπαμ, γιατι μετα θα ειχαμε ολοι αποδημησει εις κυριον.
:)

Thodoras13 είπε...

Ήταν αρκετά δυνατός και εμένα μου φάνηκε πως δεν έγινε ένας αλλά δύο.. Κοιμόμουν εκείνη την ώρα, αλλά κουνήθηκα τόσο πολύ που ξύπνησα και άρχισα να ψάχνω μπας και μπήκε κανένας κλέφτης στο σπίτι..Μετά άνοιξα την TV στο mega και είδα πως ήταν σεισμός. Και μη χειρότερα.

Prince Of The City είπε...

@ 2.Die.4: Welcome στο κλαμπ των σκατογλωσσων!

@ Laplace: Ελα ντε με τον μαλακα!

@ Lifewhispers: Εχω Τέσσερις!! Και ναι, να ξεθυμανει... Αλλα οχι εκει που μενω εγω, γινεται?

@ Thodoras13: Καλα κανει σεισμο κι εσυ θαρρεις πως σε διαρρηξανε? Μπραβο ρε μακαρι να χα τη ψυχραιμια σου!

peslac είπε...

Χαχαχαχα!
Είσαι τρελός!

Η αλήθεια είναι ότι κι εγώ τους τρέμω τους σεισμούς, κυρίως τους νυχτερινούς, όπου ξυπνάς πανικόβλητος και αρχίζεις να κουτουλάς στις πόρτες, στα τυφλά, μέχρι να βρεις έξοδο ή να πέσεις αναίσθητος! χα χα χα!!!

Και όσον αφορά το σεισμό του '81, για να δεις τι σημαίνει "βρωμόστομα", θυμάμαι την οικογένειά μου να τρώει εκείνο το βράδυ κι εμένα καθιστό σε μια γωνία, μουτρωμένο, επειδή δεν μου άρεσε το φαγητό...
Και ποια ήταν η φράση που είπε η μάνα μου, λίγα δευτερόλεπτα πριν αρχίσει ο σεισμός και μας έρθουν όλα στο κεφάλι;;; "Αν δεν φας, θα έρθει ο μπαμπούλας"!!!
χαχαχαχαχα!
Η χειρότερη συγκυρία για μια παιδική ψυχή!!!

Κατηγορώ τη μάνα μου που έχω φτάσει τώρα τα 85 κιλά!!!

Prince Of The City είπε...

LOL!