Πέμπτη 18 Οκτωβρίου 2007

Μου τελειώνουν τα τσιγάρα...

Δεν ξέρω αν είμαι τελείως ντεμοντέ, ή ένας άλλοτε Englishman in NY, αλλά τα blog πολιτικού περιεχομένου δε μου κεντρίζουν το ενδιαφέρον. Μου αρέσουν όμως άρθρα σατυρικά, που δεν έχουν το στυλ το δημοσιογραφικό.

Θα μου πείτε, γούστα είναι αυτά.

Ναι, γούστα. Συμφωνώ κι επικροτώ.

Ομως, τι απέγιναν τα blog τέχνης, ή ακόμη και σκίτσου;

Γιατί υπάρχουν ελάχιστα blogs με τέχνη, βιβλίο, και Περιβάλλον;

Δηλαδή, είναι πιό σοβαρός ο σχολιασμός του κάθε υποψήφιου του ΠΑΣΟΚ, από το ότι οι Διάβολοι της Ταζμανίας, εξαφανίζονται από ένα τραγικό καρκίνωμα στο πρόσωπο και μία ολόκληρη ήπειρος έχει σημάνει συναγερμό για να βρεθεί θεραπεία;

Είναι πιό σοβαρό το πόσο θα πληρώσω το πετρέλαιο, από το να κάνω ένα μία κίνηση να σώσω τον πλανήτη;

Τα λευκά δελφίνια τέλος - το μάθατε, πιστεύω. Χέστηκε κανείς; Γιατί εγώ δεν είδα κανένα να χέζεται.

Πού πήγαν τα "αστεία"; Ενα ανέκδοτο, ή ακόμα και μιά εύλογη ερώτηση στο γιατί ο ΑΝΤ1 έγινε φούξια εν μία νυκτί!

Ο Οκτώβριος (όχι Οκτώμβριος) έχει διπλή σημασία σαν μήνας για μένα. Ο πρώτος είναι η Παγκόσμια Ημέρα των Ζώων, στις 4/10 κι ο δεύτερος λόγος γιατί πρέπει και οφείλουμε να ενημερωθούμε και να βοηθήσουμε να εξαλειφθεί ο Καρκίνος του Μαστού.

Δε βλέπω κανέναν να ασχολείται με αυτά. Δεν είναι μέρος του κόσμου που χρειάζεται να σωθεί;

Μπά, ξέρουμε όλοι ότι οι "Παγκόσμιες Ημέρες" είναι απλά μιά ανακωχή στη συνέχεια της κτηνωδίας.

Ασχολούμαστε με το διάστημα, ενώ καλά καλά δεν έχουμε μάθει τον πλανήτη μας, με τα καλά και τα κακά του, με τα ζώα και με τα κτήνη.

Τον Αλογοσκούφη και τον Βενιζέλο θα σκεφτώ, ή θα με πιάσουν τα κλάμματα βλέποντας κάποιο νεκρό κουτάβι από το κρύο;

Από ότι φαίνεται, ο άνθρωπος σαν όν, έχει αρκετή ευαισθησία να μας πρίζει τα αρχίδια από το πρωϊ μέχρι το βράδι για τους πολιτικούς και τα άπλυτα των Σελέμπριτι, και κλείνει αριστοτεχνικά τα μάτια στα προβλήματα του πλανήτη μας, και στην αναισθησία των ανθρώπων.

Λυπούνται τα παιδάκια που πεθαίνουν, μόνο για όση ώρα κρατάει το βίντεο του ρεπορτάζ τους.

Και τί να τη κάνω εγώ τη κριτική στο πρόσωπό τους; Θα ακούσει κανείς; Αυτοί είναι τόσο άθλιοι που διαβάζουν τα ποστ και τα ρεπορτάζ που τους αφορούν κι έπειτα κάνουν αυτό που θέλουν εξ' αρχής.

Βοηθήστε τον πλανήτη να αναπνεύσει.

Μη περιμένετε τα πάντα από τους άλλους, όπως οι οδηγοί στην γελοιογραφία!

11611-kikloforiako

 

Κάντε κάτι μόνοι σας, και αν δε σας αρέσει η ζωή που φτιάξατε, βελτιώστε τη. Και υιοθετίστε ένα σκυλάκι.

Εγώ θα πάω να πάρω τσιγάρα και θα ταϊσω τις γάτες μου.