Πέμπτη 25 Οκτωβρίου 2007

Football Manager 2008 - Ο Βασιλιάς είναι εδώ!

1335855576_a816eabbc8

Δε πάει πολύς καιρός από τότε που έγινε το release για τον καλύτερο manager όλων των εποχών και όπως κι άλλοι φίλοι της μπάλας, έτσι κι εγώ το προμηθεύτηκα δίχως πολλή σκέψη, όπως είχα κάνει το 2007 με το FM2007.

Η πρώτη μου εντύπωση ήταν ψυχρή, όσον αφορά στο skin του installer, με τη μόνη διαφορά πως άλλαξε το χρώμα και φυσικά από 2007, έγινε 2008.

Όσον αφορά στην ιστορία μου με το FM, δεν έχω πολλή, το πρώτο που έπαιξα ήταν το προϊστορικό πλέον FM2001, και λόγω κακού υπολογιστή, ξαναέπαιξα πέρυσι, το 2007.

Όταν όμως έτρεξα το παιχνίδι.. Ξαφνικά συνειδητοποίησα μια τρελλή ευκολία στα πάνελ και στη δημιουργία μάνατζερ (καθώς μπορείς να επιλέξεις ακόμα και avatar για τον μάνατζέρ σου - δηλαδή εσένα!).

Διάλεξα την ομάδα μου, τις χώρες που θέλω να παρακολουθώ, και τελικά ξεκίνησα τον Ιούνιο του 2007 την εργασία μου στην ομάδα!

Εκεί που προσπαθούσα να εξοικιωθώ με το νέο μου παιχνίδι, τσακ! Πετάγεται σε pop-up μορφή ο Advisor!

"Κοίτα ευκολίες..." σκέφτηκα.

Φυσικά αυτές οι ευκολίες σε έναν παλιό παίχτη του FM είναι ολίγον τί άχρηστες, αφού ξέρει την νοοτροπία του παιχνιδιού, πόσο μάλλον κάτι Team Τalk που τη πρώτη φορά που έπαιξα το 2007 τα έψαχνα με ύφος εξαθλίωσης.

Θα μου πείς, το advisor καλό καλό, αλλά μή μας σπάσει και τα νεύρα. Κι όμως! Μπορείς να του πείς να μή σε ξαναενοχλήσει forever, να μή σε ξαναενοχλήσει για το Χ chapter βοήθειας, ή να εμφανιστεί αργότερα! Δεν είν' κακό, είναι?

Τέλος πάντων, βρήκα πολλές ευκολίες που δεν είχε το 2007!

Στο πάνελ του μάνατζερ, βλέπω να έχει γίνει τελείως extended, με όλα τα καλά, να μπορείς να τα βουτήξεις σύντομα και χωρίς να ψάχνεσαι!

Το Save/Load έγιναν πολύ πιό γρήγορα, καθώς και το prossesing ανά μέρα που πατάς Continue, όπως και η μνήμη του Η/Υ μου, δε βογγάει!

Τέλειο GUI όσον αφορά στο Database που θα χρησιμοποιήσεις, επιλέγοντας Small, Medium και Large Database! (Εγώ χρησιμοποιώ large database)

Βέβαια υπάρχουν μικροατέλειες στις Ομάδες, (αν και βρίσκω ΑΨΟΓΟ το γεγονός πως τα ονόματα και τα στατιστικά είναι πολύ ακριβή -- Όχι όπως στο PES 2007 που δαγκώνεις τα αυτά σου για να καταλάβεις ποιός είναι ο κύριος με το αναγραμματισμένο όνομα -- Καθώς επίσης και το πολύ έξυπνο κολπάκι με τα λάβαρα που έχουν μόνο τα χρώματα της ομάδας -- Πάλι επίσης όχι όπως στο PES που μόνο όσες ΠΑΕ πλήρωσαν έχουν αξιοπρεπή εμφάνιση και λάβαρο), αλλά όσες μικροατέλειες μπορεί να έχει, δεν θα κάνουν το χρήστη ούτε να βαρεθεί ή να βλαστημίσει!

Η Artificial Inteligence είναι πολύ πιό βελτιωμένη από πέρυσι, καθώς και το πακέτο του 2007 όσον αφορά στις δυνατότητες και τους παίχτες, τις εθνικές και όλα, είναι άκρως εθιστικό!

Και όπως πάντα, αν είσαι τρελλός με το Football Manager, παίχτο σε Window Mode. Αν δε μπορείς να το κάνεις μέσα από τις ρυθμίσεις του παιχνιδιού, φτιάξε ένα νέο Shortcut στο Desktop σου, το οποίο οδηγεί στο FM.exe, και μετά τα εισαγωγικά, κάνε ένα κενό με το Spacebar σου και γράψε

-small_screen -windowed

έτσι ώστε να έχει μιά μορφή

"D:\Football Manager 2008\fm.exe" -small_screen -windowed

και πάτα το ENTER!

Τζέτ έτσι;

Γι αυτό είμαστε πωρωμένοι με το FM!

Ο Βασιλιάς πέθανε (FM2007), ΖΗΤΩ Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ (2008)!