Πέμπτη 10 Απριλίου 2008

Σήμερα άνετα πεθαίνω από χαρά και ευγνωμοσύνη...

Α) Είμαι και επίσημα μέλος στο Pathfinder. Από το 2001 το σκεφτόμουν και δε μου κατσε να το κάνω. Μπορείτε να με βρείτε εδώ: http://profiles.pathfinder.gr/view/DaRiGaN.

Το μαθαίνω ακόμη το παραμύθι αλλά μή διστάσετε να με... friendάρετε.

Β) Εκανα υπέρηχο για να δώ εάν έχω όζους στον Θυρεοειδή
αδένα, βγήκε καθαρός με μιά μικρή ανομοιογένεια.

Shit happens αλλά καλύτερο από το χειρουργείο.
Είμαι και κότα με αυτά παθαίνω panik attack.

Γ) Η μέρα είναι πανέμορφη! Τόσο ανοιξιάτικη, που πρίζονται τα χέρια μου από τη σκόνη.
Θα μου πείτε, γιατί χαίρεσαι.

Ελα ντε.

Δ) Περάστε μία βόλτα από δώ, είναι γαμάτο το ποστάκι,
είχαμε βάλει ένα στοιχηματάκι, να μου βρει ένα Καρβέλειο Ασμα,
και τελικά έχασα, αλλά αξίζει πράγματι να τα ακούσετε.
Θα σας κάνει την κατάθλιψη χαζοχαρά μέχρι να πείς ΚΟΥΚΟΥ.


Ε) Χαζογελάω συνέχεια. Φίλε, τί διάκο έπαθα; Δε πάω καλά!


ΣΤ) Χτες... Ψυρρής... Αδειο ε... Ούτε Δεκαπενταύγουστος τέτοια ξενέρα...
Μόνο οι μυρωδιές από μιά ταβερνίτσα έδειχναν πως actually ζούν άνθρωποι.


Ολα είναι όμορφα. Τα γράφω και με σιχαίνομαι.


"Κι εσύ γλυκιά αγαπημένη... Πόσο όμορφη είσαι γαμώ το κέρατό μου!!!!!"


Τέτοια ρομαντίκλα.... ΟΥΑΟΥ πιά.
Η άνοιξη η καργιόλα φταίει.


Πού έβαλα τα τσιγάρα μου όμως;