Δευτέρα 10 Νοεμβρίου 2008

Αντίο Χ...

Δεν τον ήξερα προσωπικά.

Είχε το περίπτερό του κοντά στο σπίτι.

Χαμογελαστός, κοντά στην ηλικία μου 25-26. Πάντα γλυκός και ευγενικός.

Πήρα δρακουλίνια (!) από το περίπτερό του 2 μέρες πρίν.

Το βράδι που σκοτώθηκε με τη μηχανή του.

"Να 'σαι καλά" του 'πα μετά το ευχαριστώ του όταν πήρα τα ρέστα μου κι έφυγα.

Το ίδιο βράδι, πέθανε.

Εχω ακόμα φρικάρει. Οταν το περίπτερο ήταν κλειστό με λουλούδια στη βάση του και με μηνύματα από φίλους του, φίλες, πελάτες από τη γειτονιά.

Κρίμα... Κρίμα ρε Χ...

Rest In Peace...

3 σχόλια:

AATON είπε...

Πώς τα φέρνει η ζωή, νέα παιδιά,
ας είναι καλό το στερνό ταξίδι του..

peslac είπε...

Τι άσχημο, να πάρει, όταν φεύγει κάποιος τόσο νέος...
Καλό του ταξίδι...

AATON είπε...

Αν σου είναι εύκολο, πες μου σε παρακαλώ ποιό είναι το σπασμένο Link στη σελίδα μου. Θα σου ήμουν υπόχρεος μιας και δεν το ήξερα κι ούτε το βρήκα.