Δευτέρα 17 Νοεμβρίου 2008

Twitter Updates Για Το Blog

Η Lila είπε κάποια στιγμή πως είμαι θύμα στα sites και το λεγε (ΝΟΜΙΖΩ) για καλό!

Και κακά τα ψέμματα, δε γράφουμε πάντα μόνο για τον εαυτό μας, είναι όμορφο να ξέρουμε πως κάποιος μας διαβάζει και ας μήν αφήνει σχόλιο κλπ!

Ετσι λοιπόν, έφτιαξα ένα account για τον Twitter όπου σε κάθε νέα ανάρτηση, θα χτυπάει update. Κυρίως επειδή το Social Networking μου αρέσει, και θέλω να ξέρω πως τρόπος επικοινωνίας μαζί σας δεν είναι μονάχα το feedburner, έχουμε και το Twitter. Για όσους έχουν δηλαδή λογαρισμό εκεί, μην αναγκαστείτε να κάνετε αν δε το χρειάζεστε!

  FOLLOW GOTE-ENGEL @ TWITTER!

Κατά τ’ άλλα σαν καλό θύμα είμαι στο Facebook, στο MySpace, στο Last.FM και γενικά ψάχνομαι οπότε απλά αν θέλετε να με add δεξιά υπάρχει η MySpace Badge μου, κλικ για προφίλ και προσθέστε με. Don’t Forget; να πείτε στο κουτάκι ότι είστε αναγνώστες του blog μου (όχι τίποτε άλλο, να ξέρω τί μου γίνεται!)

Ωραία η βρόχα σήμερα…

Καλησπέρα σε όλους/όλες!