Τρίτη 16 Δεκεμβρίου 2008

Δύο Παιχνίδια

Το πρώτο από τον πράσινο αδερφό thodoras13!

Με προκάλεσε να τραβήξω snapsot την επιφάνεια εργασίας μου.

Θοδωρή, συγχώρεσέ μου τα κουλά shortcuts και το χάος!

Κλικ στη Φωτό για μεγέθυνση

Δεύτερο παιχνιδάκι έρχεται από το μικρό μου demonάκι -

Να χρησιμοποιήσω τις λέξεις αναρχία, συναίσθημα, πέφτω, δίνω, τέλος.

Let’s try…

Η αναρχία μου προκαλεί ένα συναίσθημα τύπου πέφτω στα σκατά και δίνω τέλος στην ανθρώπινη ελευθερία, και ζωή στον κάθε πικραμένο που δε ξέρει πως πάντα υπάρχει ένα ψάρι μεγαλύτερο από αυτόν για να τον κάνει τας-κεμπάπ.

Όποιος θέλει από τους αναγνώστες μου μπορεί να παίξει αρκεί να μου το πεί να επισκευτώ!!

4 σχόλια:

eri είπε...

Άψογος στο κειμενάκι!

Prince Of The City είπε...

merci γλυκια μου!! :)
Παιξε αν θελεις!

peslac είπε...

Βρε! Η Λάρα! Επίκαιρη, την έχει σήμερα στο Σταρ (το Νο2)... :p

demon είπε...

... Καλή Τετάρτη αγγελάκι μου/φρικιό μου!