Σάββατο 13 Δεκεμβρίου 2008

Αγαπημένη μου Lara Croft…

 Οταν σε γνώρισα, ήσουν τετράγωνη. Τετράγωνο κεφάλι, τετράγωνα μπούτια, τετράγωνος πισινός.

Εγινες κόμικ, έγινες ταινία, έγινες Τζολί, και τώρα μία ξενέρωτη βλαμμένη. Τα παιχνίδια σου όμως, πάντα με συγκινούσαν.

Μου ‘σπαγαν τα νεύρα με τη πάρτη σου όμως το “Μα ποιός είμαι – η Lara Croft” κάθε φορά που έκανες ατσούμπαλο duck-roll και στεκόσουν με το’να πόδι τεντωμένο πυροβολώντας χαιρέκακα, μέχρι σήμερα που πατάω να ανέβεις τη γαμημένη Λέτζα (ledge) κι εσύ κάνεις κατακόρυφο.

Λατρεύω τα 50 mm Caliber Pistols σου και τη στολή κατάδυσης. Το “ινδιάνικο” κοτσάκι για μαλλί και το πολύ φλογερό σου χούμορ. Γουστάρω που είσαι λαίδη και relic hunter και τα τελευταία 12 χρόνια θα πάθω κάτι αν δε βγάλω τον καινούργιο τίτλο σου σε μία μέρα.

Στρογγύλευες, και μαζί με αυτό η ιστορία της ζωής σου κωλοτραβιότανε από μαλλί και κωλότριχες, μα εμένα δε με ένοιαζε, ήθελα να παίζω μόνο Lara Croft. Ηλίθια σε ανέβαζα και ανισόρροπη σε κατέβαζα που πάθαινα τενοντίτιδα στο κάθε τελευταίο Boss στις πίστες.

Μα εμένα δε με νοιάζει. Για μένα θα ‘σαι πάντα τετράγωνη, ατσούμπαλη, μα και μορφωμένη, έξυπνη, θα ξανα-εφεύρεις το φερμουάρ και τη φωτιά για τους κοινούς θνητούς και τα θανατηφόρα σου gadgets θα μου προκαλούν χειρότερες τενοντίτιδες. Θα είσαι για πάντα ένα τετράγωνο μοντέλο της Αντζελίνα Τζολί, κι εγώ ένα 10 χρονο ΜΑΖΟΧΙΣΤΙΚΟ παιδάκι που θα βλέπει στον ύπνο του πως κάνει grapple από τοίχο σε τοίχο προσπαθώντας να φτάσει το γαμήδι το relic που ποιός ξέρει ποιός το άφησε τέρμα θεού και δίχως πρόσβαση;

“I’ ll make my own path” θα πεί αυστηρά η Λαίδη και θα προσπαθήσει να φτάσει τα άφταστα.

Η πιό σέξι και ποιό αναγνωρίσιμη γυναίκα στον κόσμο, είναι ξανά εδώ, με νέο τίτλο (για PS2, PS3 θα κυκλοφορήσει μέσα Ιανουαρίου 2009), το Underworld, και ξέρω πως θα το πάρω στάνταρ.

Θα τη βρίσω, θα τη καψαλίσω στις λάβες, θα την πετάξω από τις σκάλες, θα ξεσκονίζει το σορτσάκι της κάθε φορά που θα αφήνω το χειριστήριο. Μόλις τελείωσα το Anniversary. Ελπίζω το επόμενο να ‘ναι καλύτερο. Για την ώρα κατέβασα 50 αγγλικά τεύχη με το κόμιξ της Lara Croft. Σχέση αγάπης και μίσους για μία γυναίκα που θα ‘πρεπε να ναι πρότυπο για όλες.

Αγαπημένη μου Lara Croft, σε περιμένω.

Στα ράφια των καταστημάτων, μαζί με την τέλεια Ducati σου και τα φανταστικά πιστόλια, έτοιμοι να ξαναβρούμε την Ατλαντίδα, το Εξκάλιμπερ, το Χαμένο Artifact, κι ελπίζω – αλήθεια ελπίζω – να μή πεθάνεις όσο ζω (αν συμβεί θα κάνω load).

Το βρισίδι που σου ρίχνω, μου ανανεώνει τα κύτταρα.

Με αγάπη,

Raider Since Tomb Raider I

ΥΓ: Θα θέλατε ένα εκτενές Tomb Raider Cover Story?

Ψηφίστε στο poll του blog πάνω αριστερά.

6 σχόλια:

Princess είπε...

Θες να πεις οτι βγαίνει καινούργιο tomb raider? Παω να ξεσκονίσω το ps2, αραχνες εχει πιασει απο το προηγούμενο! Και ναι, επιτέλους, θα σταματήσω να βριζω αδιακρίτως τον κοσμο και θα χω ενα στοχο και γω! (Εστω και για λιγο!)

Prince Of The City είπε...

Kαλως ήλθες βρε!

Εμ ναι βγαινει ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΟΟΟΟΟΟΟ

Ξεσκονισε το!

Σκεφτομαι να κανω κι αφιερωμα. Εχω γαμω τα υλικα!!!

Ναι τουλαχιστον βρισε τη Λαρα, δε θα ανταποδωσει το βρισιμο!!

Princess είπε...

το ανταποδιδει παναθεμά τη! Παει και τσακιδογκρεμιζεται, και αντε παλι απο την αρχη, κι αρχιζει ο αντρας μου, αντι να βριζεις δε συγκεντρώνεσαι λιγάκι, αχρηστη, ε αχρηστη, και γινομαστε μυλος... Αλλα την αγαπάμε τη ρουφιάνα! Κανε αφιερωμα, κανε, κανε!!!!

Prince Of The City είπε...

Πωπω τα ίδια παθαινουμε κι εμεις ε???

Και δωσε μουτζες και δωσε κραυγες ΚΑΝΕΕΕΕΕΕΕΕΕ ΣΕΗΗΗΗΗΗΒ ΓΙΑΤΙΙΙΙΙΙΙΙ Η ΔΕΗΗΗΗΗ ΤΟ ΚΟΒΕΙΙΙΙΙΙΙ ΤΟ ΡΕΥΜΑΑΑΑΑΑ και να σου αυτη στο τελευταιο βημα ή δε μπορει να κεντραρει στοχο ή παει και γλυστραει και δωστου ταξιδι στην αβυσσο!!!

Πωπωωωωωω χαιρομαι που σε γνωρισα λεμε ε!

2_DiE_4 είπε...

egw twra ti na say ? :s:s:s I Agreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
alal ksexases na peis oti apekthse kai diko ths fanaraki eidika gia to tomba raider legend :p:p

elena3sunny είπε...

παιδια σας καταλαβαινω εχω παιξει τα τρια παιχνιδια της(legend,anniversary,underworld)
αλλα εγω εχω laptop και ετσι δεν εχω προβληματα με τη ΔΕΗ.Ειμαι απλος ενα κοριτσι 12 ετων και ειμαι bestfun of Lady Lara Croft