Πέμπτη 11 Δεκεμβρίου 2008

Βαρέθηκα Λέμε…

Δεν έχω τί να διαβάσω λέμε!!!

Δεν έχω πού σκατά να σερφάρω λέμε!!!

Ω ναι

συγχωρέστε μου την αδιαφορία με τα γεγονότα.

Αν τα πάρω όμως στη κράνα, δεν θα χει αντίκτυπο κάπου γόνιμα.

So, συνεχίζω τη μικροαστική ζωούλα μου με το PS μου, τους PC-άδες μου, τις ΤVάδες μου και ότι άλλο μπορεί να μή χρειαστώ μετά θάνατον.

Κουράστηκα όλη αυτή τη βία γύρω μου, αλήθεια, θέλω να κλειστώ σε έναν κόσμο με 2-3 ανθρώπους, να τη μοιράζομαι. Εχει καταλήξει η online ζωή μου να ναι κοινωνικότερη, πιό ενδιαφέρουσα και με λιγότερους νταλκάδες από τη πραγματική μου ζωή η οποία είναι μισή μέρα μιζέρια κι άλλη μισή όμορφη.

ΕΓΚΩΣΑ που λένε οι παπούδες μου στη Ναύπακτο. ΣΩΝΕΙ!!!

Χέστηκα για όλους και για όλα, ακόμα και για μένα. Επαψα να ασχολούμαι με πράγματα που δεν μπορώ να κατανοήσω, κι η ζωή τείνει να μή τη κατανοήσω σύντομα και να την αφήσω σε μιά γωνιά να φυλλοροεί.

 

ΩΧΟΥ δηλαδή.

 

Και σύν τοις άλλοις δε παίξαν και τα μεσάνυχτα τη Δευτέρα, και με έχει φάει η απορία. ΝΑΙ!! Αυτό είναι το λιγότερο σημαντικό μου πρόβλημα αυτή τη στιγμή, όμως το κεφάλι μου δε χωράει άλλα! Δε χωράει!!

 

My Mood: Pessimist

2 σχόλια:

LiLa είπε...

http://www.oxy.gr/shop/details.cfm?ID=687

Με ευχαριστείς αργοτερα, εεχεχεχεχε! Ήδη το έχεις πάρει λέμεεεεεε!

Ελένη είπε...

same here το λαπτοπ εχει γινει το lifeline μου με τον εξω κοσμο,επικοινωνω μονο απο face κ msn.να σου πω την αληθεια...νομιζω οτι ειναι καλυτερα στο κοσμο του ο καθενας.οποτε ανοιγω τηλεοραση να δω τι γινεται μαυρίζω τελείως