Σάββατο 30 Μαΐου 2009

Η Φάρα Των Τεχνικών Είναι Χειρότερη Από Την Εβραϊκή

Κατ’ αρχήν, καλώς με βρήκατε πάλι! Χτες γύρισα, και διάβασα τις αναρτήσεις σας, ακόμα κι αν δεν άφησα σχόλιο… ;-)

Πριν πάρω το λαπιτόπι είχα 8 χρόνια έναν desktop ο οποίος δεν πήγε ποτέ σε τεχνικό. Οτι χρειαζόταν, hardware/software τα έφτιαχνα εγώ. Και upgrades και καθάρισμα και thermal paste, όλα τα πάντα. Και ξαφνικά βρίσκομαι με ένα θαύμα της νανοτεχνολογίας στα χέρια που δε ξέρω που παν’ τα 4. Στην ουσία φοβάμαι να του βάλω χέρι.

Τεσπά, το κυρίως πρόβλημά μου ήταν το ένα τσιπάκι μνήμης RAM που ήθελε πέταμα. Επειτα, αν είχε κουνηθεί κάτι, και τριτευόντως λίγη θερμαντική πάστα στη CPU και ένα καλό καθάρισμα. Τίποτα άλλο.

Το πήγα 26/5. Το PC ανοίχτηκε στις 28, τη μέρα που ο τεχνικός δεσμεύτηκε να μου το παραδώσει. Είχα ζητήσει και 1 τσιπάκι των 2GB RAM. Την οποία και δεν είχε βάλει μέχρι τις 19.30 το απόγευμα της ίδιας μέρας.

Ο τύπος βαριότανε να μιλήσει.

Οταν του είπα πως θέλω να βάλει τη RAM, μου είπε (!) πως δεν έχει 1x2GB, αλλά μόνο μονές RAM. Του είπα πως αν δε γίνεται κι αλλιώς να βάλει 2x1GB. Και τί μου λέει. “Εχεις ένα τσιπ με 512, άμα σου βάλω άλλο 1 GB θα έχεις 1,5GB”.

Απάντηση: “Κοιτάξτε να δείτε… Δε ξέρω τί σας έχουν πει, αλλά οι ανόμοιες μνήμες μπορεί να προκαλέσουν παράξενα κολλήματα, κι εγώ προσπαθώ να τα αποφύγω”…

Τεχνικός: “Ναι, έχεις ένα δίκιο…”

Οχι ένα. Χίλια δίκια έχω.

Οπως και να ‘χει πήγα το επόμενο πρωϊ, να το παραλάβω.

Περιττό να πω πως ο τύπος αλήθεια είναι αργός. Και δύστροπος. Ξινίλα ρε παιδί μου, πώς το λένε.

Τουλάχιστον ο ιδιοκτήτης της εταιρίας είναι πολύ καλός τυπάς.

ANYWAY, φτάνω σπίτι.

Ανοίγω το λαπιτόπι.

Το WiFi ήταν παραποιημένο.

Στο desktop, το μισητό Μπλέ Εψιλον.

Στο BIOS, όλα άλλα ντ’ άλλων.

Στο Startup, είχε βγάλει το δικό μου antivirus για να βάλει το NOD32. Ετρεχε κι η μαλακία το TeaTimer του Spybot Search & Destroy. Το MSN PLUS, άφαντο.

Καθώς άφαντα ήταν τα εξής:

Firewall

Quick Startup

Unlocker

Malwarebytes Anti-Malware

Απορώ πως δεν έβγαλε κι ότι άλλο νόμιζε.

Με πιάσαν τα διαβόλια μου.

Είχε κάνει ότι ήθελε στον υπολογιστή μου χωρίς καν να το διορθώσει.

Τους μισώ.

Τους σιχαίνομαι.

 

Οταν όμως την επόμενη φορά ο Administrator Account θα έχει κωδικό, να δούμε πως θα βγάλουν άκρη με έναν Limited Account.

Αει στα διάλα.


...Bloody Kisses,

The Prince

3 σχόλια:

Princess είπε...

Η τελευταια μου επαφη με τεχνικο, πριν πολλα χρονια, ειχε δυο αποτελεσματα: Να πετάξω τον τεχνικό απο τη σκαλα -γιατι ητανε πολυ αργοκινητος οταν του πα "οκ φτανει, ωρα να πηγαινεις", και να μαθω να φτιαχνω τα πισια μου μονη μου. Γιαυτο δε χωνευω τα λαπτοπ. Το πρωτο που επεσε στα χερια μου, οταν χαλασε, αντινα με αφησει να το χαρχαλεψω για να το μαθω, αποφασισε να πεθανει εντελως. Ντιπ. Για ανακυκλωση. Παντως αυτο που μου τη δινει πιο πολυ στους τεχνικους ειναι το "εσυ δεν ξερεις τιποτα" υφακι τους. Με τρελλαινει. Και γραφω ολοκληρα σεντονια!

D.Angel είπε...

Δεν μπορώ να πω, έχεις 100 δίκια αν και όλα αυτά μου φαίνονται σαν πυρηνική φυσική χα χα χα
Φιλιά

Prince Of The City είπε...

@Princess: Το ξερω, και το νιωθω στο πετσι μου. Το λαπτοπ μου προσεφερε πολλα περισσοτερα απο οσα ενα desktop με τα ιδια χρηματα (750 e Expandable)...

Και δεν γραφεις σεντονια! xD

@Dreamer μου φιλουθκια!