Παρασκευή 8 Μαΐου 2009

Αμ, δε σου φταίει ο Λαζόπουλος, κα Σαρρή…

Μόνη σου βγάζεις τα μάτια σου!

8 σχόλια:

mermyblue είπε...

τώρα δλδ τι να γράψεις γι' αυτή τη γυναίκα? που φημολογείται ότι είναι κοντά στα 60?

από την πρώτη στιγμή που είδα το βίντεο η μόνη λέξη που μου έρχεται στο μυαλό είναι ΕΛΕΟΣ!

Skouliki είπε...

σουξεδαραααααα

peslac είπε...

Έλα, το έμαθε τώρα το κολπάκι κι αυτή για να είναι στην επικαιρότητα...
Όπως και η Μπριζολέ πριν από αυτή και κάθε άλλο τίποτα που μαστίζει την τηλεόραση:

"Ας κάνω κουλαμάρες, να με κράζει ο Λαζόπουλος, μην τυχόν και δεν ακουστεί το όνομά μου μια μέρα".

Ο βλάκας της υπόθεσης είναι ο Λαζόπουλος που παίζει το παιχνίδι τους και ασχολείται μαζί τους...
Αλλά έτσι είναι! Κι αυτός από εκείνες τρέφεται -κανονικό οικοσύστημα η τηλεόραση!

patsiouri είπε...

Καλέ???
Εδώ είσαι εσύ?????
Γιατί όταν πατάω πωάνω στο nickname σου από τα coments μου μου σκάει πλέον σε άλλη σελίδα σου, αν θυμάμαι καλά στο Twitter????
Πάω να σε λινκάρω!

ΥΓ: Με τη συγκεκριμένη βρεθήκαμε κάποτε στην ίδια παρέα. Μέχρι τότε τη θεωρούσα καθυστερημένη. Δεν είναι. Είναι πανέξυπνη. Οπότε μάλλον έχει σοβαρό λόγο να κάνει αυτά που κάνει.
Και ναι, καβατζώνει τα εξήντα!

Prince Of The City είπε...

ΟΝΤΩΣ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ 60?? Ουαου!!


Πατσιουρι μ' σε παει μεσω twitter μαλλον αλλα εδω ειμαι εγω!!

demon είπε...

Κι επειδή ξέρω ότι γουστάρεις τρελά, ξαναπαίξε ρε... στο καπάκι!

LiLa είπε...

(Εγώ της θρησκείας δεν είμαι αλλά...)



Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΚΑΙ Η ΠΑΝΑΓΙΑ!!!

ΒΑΖΟΥΝΕ ΚΑΙ ΕΝΑ WARNING, ΜΠΟΡΕΙ Ο ΑΛΛΟΣ ΝΑ ΤΡΩΕΙ ΤΠΤ ΟΣΟ ΣΕΡΦΑΡΕΙ.

Αλλά κατά βάση τη λυπάμαι την καημένη, δε θα ασχολείται κανείς μαζί της και κάνει καραγκιοζιές για λίγο ενδιαφέρον...

Prince Of The City είπε...

LOL LOL LiLa μ'

ταπεινά ζητώ συγνώμη!