Δευτέρα 26 Μαΐου 2008

Here I Go Again.... I am back!

Πω πω, σας έχω παραμελήσει.

Οχι, δε βρήκα δουλειά (LOL), απλά ψιλοτρέχω για να κανονίσω κάτι παπαριές που μου έχουνε βγεί στη μόστρα (ωραία πρόταση αυτή, κάνω για Μπετατζής).

Κατα τ' άλλα, μπαίνει το καλοκαίρι.

Κι η διάθεσή μου είναι αντιστρόφως ανάλογη από αυτη της οργιάζουσας φύσης γύρω μου.

Η ησυχία της μουντάδας του χειμώνα εξαφανίζεται, μαζί και το μακρύ μου παλτώ που ετοιμάζεται για καλοκαιρινές διακοπές στο καθαριστήριο.

Οι σειρές στη TV θα διακοπούν και τη θέση τους θα πάρει ΠΑΛΙ το Ρετιρέ, κι οι Μικρομεσαίοι.

Τα σινεμά κατέβασαν ρολλά, και οι πόλεις άδειασαν. ΕΥΤΥΧΩΣ γιατί δεν αντέχω τους βλάχους να παραπονιούνται για τη πόλη που τους ταϊζει. Στη τελική, θα μπορούσα να δουλέψω πολύ πιό εύκολα χωρίς τους χωριάτες που κατεβαίνουν στην Αθήνα για να βρούν δουλειά.

Οι πολιτικοί θα ξεκινήσουν τα συμπόσια με τα λεφτά τα δικά μας, τα τσιγάρα θα αυξηθούν πάλι, ο φρέντο σε πλαστικό ποτήρι στις παραλίες θα είναι σα να πίνεις σαμπάνια στο Μονακό, και ούτω κάθε εξής.

Κι εγώ απλά παρατηρώ να δώ τί σκατά θα γίνει φέτος, του χρόνου, του παραχρόνου.

Η διάθεσή μου έχει πέσει τόσο πολύ, που σε λίγο θα αφήνομαι σε μιά πτώση πιό άτσαλη και πιό ανησυχητική από αυτή που ώθησε τη γραφή του ομόνυμου βιβλίου του Camus.

Και το ποτό;

Αντί να με μεθάει, απλά - με ξεδιψάει.

Ούτε u7;α γίνω λίγο high δε μπορώ πλέον!!

Κι αφού όλα στη ζωή μου (εκτός από σένα μωρό μου ατελείωτο) έχουν γίνει ανάλατα και ... Πολυδουρικά, θα βάλω να ακούσω Filth. Cradle Of Filth, yeah baby.

Swansong For A Raven.  Αμέ.