Κυριακή 15 Ιουνίου 2008

Περί Δηλώσεων Κλέϊτον… Χεχ!

Καλά, το ξέραμε πως κανείς από τους γαβροχανούμηδες δε θα βγεί να μιλήσει (και εγώ μετά βίας προσπαθώ να μή πέσω από τη καρέκλα μου γελώντας), αφού ο Σίλβα υπέγραψε 4ετές με τον χειρότερο εχθρό τους (και κλασσικό κλέφτη παιχτών), τον ΠΑΟ.

Εγώ γουστάρω τρελλά! Ιανουάριο ο Σπυρόπουλος, τώρα ο Σίλβα, εντάξει…

ΕΤΣΙ ΧΤΙΖΕΤΑΙ Η ΟΜΑΔΑ ΚΥΡΙΟΙ… Χωρίς πολλά εξώφυλλα γεμάτα με λίστες στόχων… Τσού-κου τσού-κου… Και νά ο Χ,Ψ,Ω στόχος σας με τη πράσινη φανέλλα… Εχετε σκεφτεί ποτέ πως κάνετε ρεπορτάζ scouting για τη Πανάθα, δηλαδή απορώ…!

Τέλος πάντων, όλο “Κλείνει Κλέϊτον” είναι τα Αριστα Εκλεκτά Κοτόπουλα, όλο τον άλλο κλπ… Ελεος είναι η πιό ηλίθια οπαδική εφημερίδα που έχω δεί… Με τόσα κλεισίματα, δε πάτε να κάνετε ρεζερβέ πουθενά, πιό πολλούς θα κλείνετε…

Και ακολουθούν οι δηλώσεις του Πράσινου πλέον Σίλβα! Εμένα μ έψησε πάντως. Δεν ήμουν τόσο Hot στην μετακίνησή του σε εμάς, όμως τα παρακάτω, με έψησαν.

Απολαύστε.

"Για μένα είναι ό,τι το καλύτερο που υπέγραψα στον Παναθηναϊκό. Είναι μία πολύ μεγάλη ομάδα, η οποία θα παίξει στο Τσάμπιονς Λιγκ και έχει στόχο την κατάκτηση του πρωταθλήματος. Σε μία τέτοια ομάδα ήθελα να παίξω".

"Ακόμα και τότε που έφθασα κοντά στον Ολυμπιακό και μετά κοντά στην ΑΕΚ, μέσα μου πίστευα ότι εγώ τελικά θα πάω στον Παναθηναϊκό".

"Έχει κάτι που δεν το έχει καμία από τις δύο άλλες ομάδες που μου έκαναν πρόταση. Στον Παναθηναϊκό χτίζεται κάτι νέο και από τη συζήτηση που έκανα με τους ανθρώπους του κατάλαβα τις μεγάλες φιλοδοξίες που υπάρχουν. Μπορώ να πω με σιγουριά ότι στον Παναθηναϊκό κάτι μεγάλο γεννιέται. Έρχονται μεγάλες ημέρες".

"Όταν παίζεις σε μεγάλη ομάδα, πρέπει να αντέχεις την πίεση. Και να σου πω και κάτι. Το γεγονός ότι ο Παναθηναϊκός έχει μείνει μακριά από τους τίτλους τα τελευταία χρόνια ήταν ένα κίνητρο παραπάνω για μένα να έρθω. Ο Παναθηναϊκός είναι ομάδα για την κορυφή του ελληνικού πρωταθλήματος. Τα άσχημα βρίσκονται πίσω, τα καλά έρχονται. Θα δουλέψουμε όλοι μαζί, όπως πρέπει, και πιστεύω ότι θα ξαναφέρουμε την ομάδα στην κορυφή".

"Ο στόχος μου είναι να βγαίνω από το γήπεδο νικητής και ο Παναθηναϊκός να επιστρέψει στην κορυφή της βαθμολογίας, εκεί που είναι η φυσική του θέση. Και ασφαλώς σε αυτή την πρώτη χρονιά θέλω να πάμε καλά και στο Τσάμπιονς Λιγκ. Αρχικά να πετύχουμε την πρόκριση στους ομίλους και στη συνέχεια να πάμε και πιο ψηλά".

"Αυτό που θέλω να τους πω είναι να περιμένουν πολλά από μένα. Και αυτό που μπορώ να τους υποσχεθώ είναι ότι θα τα δώσω όλα στο γήπεδο. Θα κάνω τα πάντα για να πανηγυρίσουμε όλοι μαζί τις νίκες".

 

Πηγές: Sportday (XAXAXAXAAXXAXAAXXA) και www.contra.gr

1 σχόλια:

Thodoras13 είπε...

Κλέϊτον ο πρώτος...ένας παίκτης που τον ήθελαν και η ΑΕΚ και ο οσφπ...καλή κίνηση της διοίκησης. Περιμένουμε περισσότερα και κυρίως περιμένουμε απο τον παίκτη να αφήσει τα λόγια και να παίξει την μπαλίτσα που ξέρει.