Πέμπτη 5 Ιουνίου 2008

Νύστα και Blogoπαίχνιδο

Το βίντεο παρακάτω είμαι εγώ – στη περίπτωση που θα ήμουν μικρό γατάκι… :P

Η demon με κάλεσε σε ένα παιχνιδάκι…!

Πρέπει να γράψω 4 προτάσεις, εκ των οποίων μία θα είναι η αλήθεια! Ξεκινήστε το μάντεμα λεπόν…

  1. Είμαι 182 σε ύψος και φοράω 47 νούμερο παπούτσι
  2. Όταν ήμουν 16 χρόνων, έκανα το μαλλί μου πλατίνα προς τιμήν του ΕΜΙΝΕΜ.
  3. Μου αρέσει να κοιμάμαι πάνω από 8 ώρες/μέρα.
  4. Είμαι φανατικός αντικαπνιστής.

Η αλήθεια θα shine soon enough! Εσείς απλά μαντέψτε… Ποιά πρόταση είναι αληθινή;

(2.Die.4 μή με καρφώσεις, puh-leeease!)

8 σχόλια:

demon είπε...

Το 3 και το 4, θαρρώ πως θα μπορούσαν να είναι αλήθεια. Άκου σκεπτικό τώρα: και σε ποιον δεν αρέσει να κοιμάτε πολύ; Από την άλλη, έχεις 1 σωστή απάντηση και όχι δύο. Άρα δεν μπορεί να είναι 4. Άρα θα πάω στο προβλέψιμο. Το ΤΛΙΑ!

2_DiE_4 είπε...

ah de paizw de paizw :p:p den einai dikaio auto dioti mporw ana apanthsw me sigouria :o:o ftoui :(

patsiouri είπε...

Θα'θελα να'ναι η 4 να μην είμαι μόνη αλλά ψυλλιάζομαι την 3!

Prince Of The City είπε...

Λα λα λα μου αρεσει να τρωγεστε!...

LiLa είπε...

Θα πω το δύο μονο και μονο επειδη γελαγα σα χαζο μια ωρα που διανοηθηκες να γραψεις κατι τετοιο...

:P

Laplace είπε...

to 3 xalara..

Thodoras13 είπε...

Κάτι μου λέει πως είναι το 3..Πάντως σίγουρα δεν είναι το 2, αυτό με το μαλλί πλατίνα. Αλλά και το 1 δεν αποκλείεται.

Prince Of The City είπε...

Ωραία χεχεχ αποψε θα μαθετε την ΤΡΟΥΘ!