Κυριακή 8 Ιουνίου 2008

Truth Revealed!

Δυστυχώς πριν αποφασίσω το ποστάκι για το προηγούμενο παιχνιδάκι που σας έχω αφήσει μετέωρους, έγινε ο σεισμός στην Αχαϊα… Σε τέτοιες περιπτώσεις το πρώτο που πρέπει να κοιτάξουμε είναι να μήν υπάρχουν ζημιές και θύματα…

Αλλά σε σεισμογενή χώρα ζούμε, ξέρω – δεν συνηθίζεται – όμως θα πρέπει να το πάρουμε απόφαση και να ζήσουμε με αυτό, και φυσικά να “οχυρώσουμε” τις περιουσίες μας όσο καλύτερα γίνεται ώστε να ‘μαστε ασφαλείς.

Στο παιχνίδι μας τώρα.

Οι προτάσεις που είχατε να μαντέψετε την αληθινή, ήταν:

  1. Είμαι 182 σε ύψος και φοράω 47 νούμερο παπούτσι
  2. Όταν ήμουν 16 χρόνων, έκανα το μαλλί μου πλατίνα προς τιμήν του ΕΜΙΝΕΜ.
  3. Μου αρέσει να κοιμάμαι πάνω από 8 ώρες/μέρα.
  4. Είμαι φανατικός αντικαπνιστής.

Οι απαντήσεις λεπόν!

  • Οχι ευτυχώς δεν είμαι ψηλέας. Θα ‘χα πρόβλημα, αφού είμαι ήδη Goofy enough.
  • Ε όχι δα… Είπαμε τον θαυμάζουμε, αλλά ως ένα σημείο. Μή καταλήξω σαν τον… Stan!
  • Οχι, είμαι φανατικός καπνιστής και πιώμα του κερατά.

Αρα η αληθινή πρόταση είναι η *3* και παραδέχομαι με σκυμμένο κεφάλι την οκνηρία μου…

Δεν ήταν δύσκολο – αλλά δεν είχα κάτι καλύτερο να βάλω!

Προσεχώς: Ανεβάζω μία φανταστική σειρά για τους λάτρεις των Vampires και ειδικά των παιχτών του Masquerade, στο VeohTv. Οχτώ βίντεο (μίνι τηλεσειρά) σε ένα κανάλι. Stay tuned, γιατί θα ανεβάσω embed ένα flashάκι για preview.

Μέχρι τότε, take care!

 Rose

2 σχόλια:

patsiouri είπε...

Χαίρομαι, χαμένε αδελφέ...

LiLa είπε...

Σιχαίνοοοομαι το Veoh. Μου τη δίνει το ποση διαδικασία είναι να δεις ενα βίντεο εκεί...

In any case, good evening little one...