Σάββατο 21 Ιουνίου 2008

Είσαι πιό έξυπνος από μία Αμερικανίδα ξανθιά; [Vid]

4 σχόλια:

LiLa είπε...

Απο τη μια σκεφτομαι ποσο στημενα ειναι ολα αυτα, απο την αλλη δεν ξερω αν πρεπει να γελασε η να παρω το σοβαρο μου υφακι και να μισησω ακομη πιο πολυ την ανθρωποτητα.

Ουτε εγω ηξερα οτι τα 'χαμε:P

Prince Of The City είπε...

LOL φιλαρακι, δεν ειναι στημενο, δε μπορει να ειναι!!

Εχουμε ατρανταχτες αποδειξεις για την απειρη βλακεια τους!!!


Οσο για το "τα χαμε", κι εγω τρελλαινομαι για μακαρονια με τονο, huge quantity of σαλτσα και μυρωδικα! Μετα θα επαινεσω τη μαγειρισσα και θα ζητησω αλλη μια γαβαθα!

Λες να ναι αδερφι μου?????

Babbs Skoboe είπε...

Τραγική και αστεία η αμορφωσιά της Αμερικανίδας..

Ακόμη πιο τραγικό για εμάς εδώ στην Ελλάδα, είναι ότι αυτό ακριβώς το αμερικάνικο σύστημα εκπαίδευσης προσπαθούν να επιβάλουν και στη χώρα μας αυτοί που κυβερνούν τώρα, αλλά και οι προηγούμενοι. Για να είναι τα σχολεία υπό την αποκλειστική ευθύνη των δήμων και η παρεχόμενη εκπαίδευση να εξαρτάται από τα οικονομικά μέσα των γονέων της τοπικής κοινωνίας. Για να γίνουν τα πανεπιστήμια ανώνυμες επιχειρήσεις, με μάνατζερ και δίδακτρα, για να μετατραπεί η μεγάλη πλειοψηφία των νέων μια αμόρφωτη και χειραγωγίσιμη μάζα.

Για να γίνουν τελικά και οι Έλληνες ξανθές κι αγράμματες γαλανομάτες..
Με εκτίμηση.

LiLa είπε...

Εχω κατι για να γελασεις τοτε... Η αβασταχτη βλακεια των αμερικανων (θεε μου βοηθα)...


http://www.youtube.com/watch?v=fJuNgBkloFE


Και αν το σκεφτεις ρε συ ειναι τραγικο...