Τετάρτη 4 Ιουνίου 2008

Αντίο, Φίλε.

Νίκος Σεργιανόπουλος

Rest In Piece

7 σχόλια:

το φτυαράτσι είπε...

Aχ κρίμααααααααααααα!Ήταν ένας από τους αγαπημένους μου ηθοποιούς!Ακούγεται οτι τον έφαγε ο γκόμενός του!Έλεος!Γυναίκα βρήσκεις σε κερατώνει, άντρα βρήσκεις σε μαχαιρώνει...Τι ζωή κι αυτή;

2_DiE_4 είπε...

ena antio de ftanei ....
otan to lse einai nothrw...
otan to akous eiani makryno...

Geisa sou niko tha mas leipseis poly....

pinelopi t. είπε...

απλά είναι κάτι που δεν το χωράει το μυαλό μου!απ' όταν το έμαθα λέω πως στενοχωρτιέμαι γιατί κυρίως δεν φαινόταν να ζει ευτυχισμένος..

DouDou είπε...

Vamp..δεν θα πω τι σημαινε για μας ο τυπος..Ποσο κοντα του ημασταν καποιες σκοτεινες στιγμες,οταν θελαμε να πουμε..σας παρακαλω Δεσποινις..και να αναψουμε ενα τσιγαρο..η να απαγγειλουμε Ελυτη..η Σοφοκλη..και τοσα αλλα..
Δεν ηταν μονο ο ρολος..ηταν και η υποσταση που εδινε στο ρολο..Δεν ηταν τελειος..αλλα ποιος ειναι τελειος..και γιατι να ειναι κιολας?
Ηταν αυθεντικος νομιζω..βουτηγμενος στα παθη του..
Μην τον ξεφτιλιζετε αλλο ρε καθικια δημοσιογραφοι..για τα γαμωνουμερα σας.Αμα ψοφησετε εσεις κανεις δεν θα νοιαστει αν τον παιρνατε η ποση κοκα ρουφηξατε στην αθλια ζωη σας..

Κωνσταντίνα - Ελένη είπε...

ελεος ρε παιδια.. εχω στενοχωρηθει παρα πολυ..παρα πολυ...ηταν ο ανθρωπος που περασαμε μαζιτου την εφηβεια μας μεσα απο τους δυο ξενους...αχ ρε γμτ,αχ αχ!! και συμφωνω απολυτα με σενα φιλε η φιλη μου που μιλησες για τους κωλοδημοσιογραφους. απαραδεκτα καθικια που τα κανουν ολα για την παρτη τους για τα λεφτα τους για τα νουμερα γαμωτο...δε μετραει τπτ περα απ αυτα..ουτε ιερο ουτε οσιο.. καλο ταξιδι νικο μ, αγαπημενε μας κυριε μαρκορα..θα σαι παντα στις καρδιες μας...αντιο

patsiouri είπε...

Κι εγώ πάγωσα...

Prince Of The City είπε...

Αφηστε τα guys ειμαι κι εγω χαλια...

Συμφωνω Κων/να-Ελενη μου... Παει ο Μαρκορας...