Παρασκευή 16 Ιανουαρίου 2009

Η Adobe Είναι Ασύγκριτη…

Όταν έρχεται η ώρα η … καλλιτεχνική, η adobe είναι one of the kind.

Illustrator

Photoshop

InDesign

After Effects

Premiere

Flash

Όποιο και να πάρεις είναι ένα κι ένα στο είδος.

Ειδικά στον δικό μου χώρο, οι λύσεις είναι δύο.

- Avid

- Premiere Pro

Κι επειδή το Premiere είναι πιό ελαφρύ κι ίσως Semi-Professional, το προτιμώ.

Τί Corel, τί ProShow, και τί μου λές για Camtasia και παπαριές, αφού η Adobe είναι η καλύτερη.

Κι όπως προσπαθούσα να μή ξεχάσω τί έμαθα στη σχολή, έφτιαξα κάτι κι εγώ με χρήση Photoshop και Premiere.

Ακούω γνώμες… (για τον συγχρονισμό που μου φαγε τα ‘σκώτια)

 

7 σχόλια:

irene είπε...

εγώ προσπαθώ κάτι μήνες τώρα να εγκαταστήσω το photoshop αλλά δεν γίνεται με τίποτα κ έτσι έχω μείνει με την όρεξη..πάντως πέτυχε ο συγχρονισμός!!

Prince Of The City είπε...

Γιατί ρε τί πρόβλημα βγάζει;

Χαίρομαι που πέτυχε γιατί τα νεύρα μου!

lifewhispers είπε...

τι γαματο τραγουδι ρε. ποιοι ειναι? θα λεγα elusive, αλλα αποκλειεται ε?

μου χαν πει για το κορελ, αλλα εδω ακομη και με το φςτοσοπ δυσκολευομαι, θα αρχισς τα επαγγελματικα τρομαρα μου;μπαα.

φιλια!

Anonymous είπε...

wraiotato to premiere... kaneis papades me auto....

alla auto to videaki ANETA to eftiaxnes akoma kai me to movie maker twn windows....

Prince Of The City είπε...

@Lifewhispers: Είναι Deathstars από τον τελευταίο τους δίσκο!

@Ανων: Φίλε ανώνυμε ο Windows ΣαχλοMovie Maker έκοβε τον συγχρονισμό συνέχεια. Αναξιόπιστο και άχρηστο - ούτε για τον χειρότερο ερασιτέχνη!

Anonymous είπε...

den einai kalo simfwnw... alla tetoio videaki to ftiaxneis aneta...

Anonymous είπε...

episis eisai ligo ipervolikos...

exoun ftiaxtei merika iperoxa videakia me ton movie maker...

simfwnw omws oti to premiere einai klaseis anwtero....