Κυριακή 25 Ιανουαρίου 2009

Το Custom Domain στον blogger Είναι Απαραίτητο Πλέον..

Κι όμως,

εγώ που το κατέκρινα το custom domain name στα blogs αρχίζω να αλλάζω γνώμη εντελώς.

Κατ’ αρχήν, το κόστος είναι σχεδόν μηδενικό. Στη GoDaddy (μέσα από την διαμόρφωση του blogger) είναι 10 δολ. σχεδόν. Κάπου 8€ αν δεν απατώμαι; Ε, για έναν χρόνο δε θα πιείς 2 venti mochaccino από τα Starbucks. Σιγά τα αυγά.

Και πλέον

  1. Δεν θέλω τα κείμενά μου να ‘ναι του blogger/Google. Είναι δικά μου και μόνο δικά μου. Τέλος.
  2. Θα ξεφορτωθώ τη navbar νόμιμα.
  3. Το blog μου θα εξακολουθεί να host-άρεται από τη blogger, οπότε δεν έχω περιττά έξοδα για servers και ατελείωτους κώδικες CSS.
  4. Εγωϊστικό, αλλά δε γράφω μόνο για τον εαυτό μου. Θέλω να με βρίσκουν οι μηχανές αναζήτησης, και το Google Pagerank να το παίρνω εγώ. Όχι η google.

Πιστεύω πως ήρθε η ώρα.

Και μιάς και το blog άλλαξε εποχή όσον αφορά στο template του, πλέον μέστωσε και παρά μόνον μικροαλλαγές γίνονται, και τον Απρίλιο θα μαι 3 χρόνια blogger, και μιάς που έχω κι ένα στάνταρ κοινό (τσουτ ψωνάρα) θα ήθελα να τους δείξω πως το blogging και κυρίως του να μοιράζομαι ένα μέρος της πραγματικής μου αντίληψης και σκέψης, είναι σοβαρό.

Και προς θεού,

μή γαμιόμαστε.

GoogleWords/GoogleAds εδώ μέσα δεν μπαίνουν.

Το blog δε θα αλλάξει χαρακτήρα. Θα ‘ναι πάντα ποικίλης ύλης με βάση τις σκέψεις που μου καρφώνουν το μυαλό.

Τί λέτε;

Αριστερά επάνω στο blog βρίσκεται ένα Poll.

Let’s get into the new age.

Φιλιά σε όλους σας.

 

(Οι πράσινοι τουρίστες ήπιαν πολλή ρακή σήμερα;)

4 σχόλια:

Laplace είπε...

www.gothangel.com
ΔΑΓΚΩΤΟ!!
ΚΑΛΗ ΙΔΕΑ,!

AATON είπε...

κι εγώ σκεύτομαι ακριβώς το ίδιο..αλά το σκεύτομαι ακόμη...χμ χμ χμ..
Κι εγώ συμφωνώ με laplace,
www.gothangel.com

LiLa είπε...

Κι εγώ www.gothangel.com ψηφίζω, έχει κατί το goth που πολύ μου αρέσει..

Έχω πρόβλημα με το MSN, προσπαθούσα να το πειράξω και του άλλαξα τα φώτα! :P Κάνε πάλι ένα request να το παραλάβω άμεσα!

Είσαι καλά, mi anjelito?

Thodoras13 είπε...

Φίλε και εγώ ψήφισα το www.gothangel.com είναι το πιο ευκολομνημόνευτο και το πιο πιασάρικο από όλα. Είναι καλή ιδέα το custom domain αλλά θέλει διαδικασία..