Πέμπτη 29 Ιανουαρίου 2009

Βραβείο Proximidade

Ο φίλος μου ο Laplace με τίμησε με την επιλογή του να μου δώσει το βραβείο Proximidade!

Είπε μάλιστα:

(γιατι ειναι φίλος,πιστος αναγνώστης κ απο τους πρωτους αναγνωστες μου απο τον Γεναρη 2007 που ξεκίνησα)

Ευχαριστώ ρε μπαγασάκο.. Πιάνεται να στο απονείμω για τον ίδιο λόγο;

Το βραβείο Proximidade περιγράφεται ως εξής:«Αυτό το blog επενδύει και πιστεύει στην εγγύτητα – την εγγύτητα στο χώρο, το χρόνο και τις σχέσεις. Αυτά τα blog είναι εξαιρετικά γοητευτικά. Αυτοί οι bloggers προσπαθούν να βρουν και να γίνουν φίλοι. Δεν ενδιαφέρονται σε βραβεία για την προσωπική τους άνοδο! Η ελπίδα μας είναι όταν κοπούν οι κορδέλες των βραβείων αυτών, να αναπαραχθούν ακόμη περισσότερες φιλίες.Παρακαλώ δώστε περισσότερη προσοχή σ’ αυτούς τους συγγραφείς!»


Proximidade is described as follows:'This blog invests and believes in PROXIMITY - nearness in space, time and relationships. These blogs are exceedingly charming. These kind bloggers aim to find and be friends. They are not interested in prizes for self-aggrandizement! Our hope is that when the ribbons of these prizes are cut, even more friendships are propagated. Please give more attention to these writers!'This blog award should be sent to your favorite eight bloggers and they, in turn should forward to eight of their favorites. You should include the text for Proximidade (above) in your announcement blog.

Καθώς έχω μόνο οκτώ να επιλέξω, απονέμω το βραβείο με τη σειρά μου στους(με τυχαια σειρα) :

LiLa γιατί είναι ομοϊδεάτισσα και μεγάλη μούρη – κι ας μήν είναι ακόμα ευρύτερα γνωστή στη μπλογκόσφαιρα

demon γιατί είναι γεμάτη συναισθήματα κι εικόνες…

Thodoras13 γιατί είναι Πανάθας, μή φανατισμένος με τη κακή έννοια, και είναι πολύ καλός μπλόγκερ!

Ιφ…Ιγένεια γιατί είναι τυπού και μας χαρίζει το γέλιο με κάθε της ανάρτηση… Οχι δεν είναι χαζοχαρούμενη… απλά πολύ σαρκαστική και πανέξυπνη!

2_Die_4 γιατί αν δεν έχουμε αλληλεγγύη σκατά στα μούτρα μας!

Νικος γιατί το Α…Μπε-Μπα-Μπλογκ είναι από τα λίγα Ελληνικά μπλογκ εκ εξωτερικού που δε ξεχάσανε ποτέ τη πατρίδα… Κι επειδή ο Νίκος είναι ατομάρα μεγάλη!

Patsiouri γιατί έχει αυτό το “κάτι” ρε παιδί μου…

Peslac γιατί το άτομο πρέπει να είναι μεγάλη κορυφή και στη προσωπική του ζωή… Δεν έχω λόγια, πάτε στο μπλογκ του να δικαιωθείτε!

Βέβαια κι οι άλλοι μπλογκερς όπως το skouliki, ο Bασκες, το Φτυαράτσι, η Ενεσούλα, η Πενθεσίλα, ο HomoGr, η Λου κι όποιος άλλος δεν είναι επίσημα βραβευμένος, παιδιά, λυπάμαι, είπα τους 8 πρώτους… Αλλά είστε πάντα στη καρδιά μου!!!

16 σχόλια:

peslac είπε...

Oh!!!
Το πρώτο μου βραβείο! χα χα!
Ευχαριστώ πολύ, χαίρομαι που σου αρέσει το μπλογκάκι μου, δεν θα είχε νόημα να γράφω αν δεν έκανα τους άλλους να περάσουν καλά!
Τώρα εγώ τι πρέπει να κάνω ακριβώς, επειδή δεν έχω καταλάβει! χα χα

peslac είπε...

Εν τω μεταξύ, αν με ήξερες και στην προσωπική μου ζωή, θα έλεγες "τι σπασίκλας είναι αυτός!" χα χα χα!

Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια πάντως!

Prince Of The City είπε...

Thanx Laplace!!!!


Peslac τι μας νοιαζει αφου στην διαδυκτιακη σου ζωη εισαι μουρη και χιουμοριστας!?

Βαλε το βραβειακι στο μπλογκακι σου και δωσε το σε αλλους 8! :D

D.Angel είπε...

Μπράβο!!!Συγχαρητήρια!!!Την καλησπέρα μου WA

demon είπε...

Ευχαριστώ, ευχαριστώ, σ'ευχαριστώ αγγελάκι! Πάω να δώσω πάσα το δαιμονοβραβείο. Να ευχαριστήσω, να στεναχωρήσω. Αλλά να δώσω! Σματς τεράστιο ε?

patsiouri είπε...

Ευχαριστώ, ευχαριστώ, ευχαριστώ!!!!!!

demon είπε...

http://www.blogosfaira.com/archives/568
πάρτα ! ***

LiLa είπε...

Omg, omg, omg!

*Isiwnei korse kai fousta kai shkwnetai pros to vhma xairetwntas thn kamera all the way there*

*krataei to xryso agalmatidio me tremamena xeria kai to koitaei me latreia*

8elw na eyxaristhsw ton Aggelo poy me sthri3e ... *eyxaristei kamia 300aria atoma, apo ton periptera thw geitonias ths mexri th daskala ths 2as dhmotikou, gia ta epomena 30 lepta*

Seriously twra, xarhka poly pou se gnwrisa edw mesa, eisai poly alh8inos :***

Kai kati akoma, pou DEN exeis account akoma gia na paw na kanw na se prolavw? :P

Λου είπε...

Καλημερα, βραβευμενε μου Σκοτεινε Ιπποτη, ασε και μενανε μου δωσανε τον παπυρο, κι εγω δεν βρηκα τους 8 γιατι πολυ απλα ητανε 28, 38, 48.....και δε συμμαζευεται.......κι ετσι το κρατησα μοναδικο, κι ολο δικο μου, ενα πραγμα σαν ο Ντα Βιντσι τη Μονα Λιζα........θα την ξερεις την ιστορια....
Ελπιζω να περνας καλα!!!

Prince Of The City είπε...

@LiLa: Πες μου πού με ψάχνεις να σου πω που ΔΕΝ εχω account!!!

@Λου: Ναι καρδιά μου γνωρίζω!!! Να σαι πάντα καλά ότι κι αν κάνεις!

LiLa είπε...

Sto facebook! MExemxmemxmexm:PPPP

Mourh eisai kai fainesai :***

if.. ιγένεια είπε...

Ευχαριστω την μητερα μου και τον πατερα μου, που με εφεραν στον κοσμο, το σκυλο μου που με ξυπναει το πρωι και σενα που με σκεφτηκες.. Φιλια στα μουτρα, εγω.

Thodoras13 είπε...

Συγχαρητήρια φίλε!!! Καλή δύναμη και καλό κουράγιο να χεις και να φτάσεις στο μέλλον ακόμα ψηλότερα!!
Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια, με τιμά η επιλογή σου!!

Prince Of The City είπε...

Να 'σαι καλά φίλε, CONGRATS και σε σενα!

Ελένη είπε...

Πολλά μπράβο για το βραβείο σου,σε παρακολουθώ λίγο καιρό αλλά λέω με σιγουριά ότι σου άξιζε.Πάρε και ενα τραγουδάκι με το οποίο κόλλησα πολύ τελευταία σαν αφιέρωση

http://www.youtube.com/watch?v=93YJFm3GCho

το άκουσα στο 8ball στη Θεσσαλονίκη και έμεινα βλαμμένη ;-)

Prince Of The City είπε...

Ελένη μου ευχαριστώ πολύ!
Και το "Fly" είναι πολύ ωραίο κομμάτι, αλήθεια!!

Σε παρακολουθώ κ εγώ ανελλιπώς και σε ευχαριστώ που έρχεσαι και λές δυο λόγια που και που!

ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ
ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!