Πέμπτη 8 Ιανουαρίου 2009

Τη Κατάρα Μου Να ‘Χεις!!

Κλασσικά εικονογραφημένα για τον κόπανο του 3ου οροφου – οπου δεν είναι μόνο ένας είναι δύο.

Είναι η φάση που λές “Εναν μαλάκα τον ανέχομαι, δύο δε νομίζω” και καταστρώνεις σχέδια εξουδετέρωσης.

Εκτός από το χιουμοριστικό part με τον ξηρό πάγο, το υγρό άζωτο και το διοξείδιο του Ανθρακα, σκέφτηκα πιό σοβαρά να του κάνω το βίο αβίωτο.

Δε ντρέπεται ολόκληρος άντρας (;) 26 χρονών να κάνει χαμό με τον κολλητό του;

Εμ η αρχή θα γίνει σήμερα.

Ακόμα και καταγγελία για ναρκωτικά θα του κάνω.

Γιατί δε μπορεί να μή παίρνει έστω μαύρο έτσι τέτοια ενέργεια που ‘χει στις 5 το πρωϊ να γελάει και να μιλάει με τον συγκάτοικο (άλλο γαϊδούρι κι αυτό) με απλή διατροφή!!

Ελεος δηλαδή!

 

NiP/Tuck

Λοιπόν, επειδή ρώτησε η Ελένη, το Nip/Tuck έχει αρχίσει από χτές στα παρτUSA κι εγώ το κατεβάζω μέσω torrents, με ιδιαίτερη αδυναμία στα releases του EZTV.

Χτες το είδα λοιπόν, και μπορώ να πώ πως ο κύκλος μπαίνει λίγο σουρεαλιστικά, όπως πάντα άλλωστε, αλλά τουλάχιστον δε φάγαμε τη Τζούλια στη μάπα για 40 λεπτάκια και το επεισόδιο ήταν τέλειο! Κάπου μέσα μου είμαι ο Σων κάπου έξω μου ο Κρίστιαν, και έχω το χιούμορ της Λιζ. Τα πάμε τζιτζί!

 

Microblogging

Οι άνθρωποι είναι περίεργοι.

Απαιτούν την ανιδιοτελή αγάπη κι όταν τους τη δίνει κάποιος, ποτέ δε τους φτάνει.

5 σχόλια:

Ελένη είπε...

ωωω καλο κουραγιο με το γειτονόπουλο,είχα και εγω γαϊδούρες του 3ου(συμπτωματικά) ορόφου,φοιτήτριες νηπιαγωγούς,μπορώ να φανταστώ τα νήπια πιο ώριμα απο τις ίδιες.ευχαριστώ και για το νιπ/τακ ;-)

Prince Of The City είπε...

Τίποτα καλε, το συζητάς;;;

Αμα δε βοηθήσουμε ο ένας τον άλλο ούτε στο Ιντερνετ, πάει...!!

Martian είπε...

ε καλα...αμα γουσταρεις να γελασεις κανε και συ ενα ωραιο π ειχα κανει σε εναν τυμο σαν και αυτο καποτε...Απ οτι καταλαβα θα γνωριζεις απο επεξεργασια εικονας...οποτε φτιαξε ενα ωραιο κηδειοχαρτο με το ονομα του "φιλου σου" και κολλησε το στην πολυκατοικια και γενικοτερα οπου σε βολευει εκει γυρω στη γειτονια,,,θα ριξεις αλλο γελιο... ;) :P

Prince Of The City είπε...

Πωπω τί είπες τώρα!!

Καλά ε θα το κάνω στάνταρ με έφτιαξες τώρα θα το κολλήσω και πάνω στη πόρτα του!!!!!!!

ΧΧΑΧΑΧΑΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΑΧΧΑΑΧΧΑ

Martian είπε...

χαχαχαχα οταν το κανεις πες μου αντιδρασεις να γελασω... :P