Τρίτη 13 Ιανουαρίου 2009

Φανατικός Gamer; Μάθε Και Ενημερώσου Τα Release Dates Των Παιχνιδιών Για Όλες Τις Κονσόλες Και PC!

Πότε θα βγεί το Lara Croft: Underworld… Πότε… Πώς θα μάθω… Ναι, αλλά εγώ το θέλω για PS2 γιατί το PC δε το σηκώνει…

Για να το google it…

-Open Firefox Browser

-Type in Googlebar Tomb Raider Underworld Release Date…

-Hit Enter

Ω, Δία μου τί είναι τούτο το site;

Picture 2009-01-13 18_25_49

Έκανα εγγραφούλα.

Αυτομάτως, είμαι μέλος στο N4G Network, ένα δίκτυο αποκλειστικά και μόνο για gamers όλων των κονσολών και όλων των ειδών.

Αρα μπορώ με το ίδιο Login να μπώ και στα άλλα site του Ν4G:

Picture 2009-01-13 18_25_34

Οπότε, δοκίμασα το Bad Joystick – ένα σάϊτ γεμάτο με αστεία βίντεο και άρθρα γύρω από τα παιχνίδια και όταν ξε-πορώθηκα και θυμήθηκα για ποιόν λόγο μπήκα εκεί εξ’ αρχής, ξαναγύρισα στο VGReleases.

Wii, PS2, PS3, XBox360, PC, NDS, όλες οι κονσόλες εδώ… Κι όλα τα παιχνίδια.

Για να ψάξω την Lara…

Και τη βρήκα!!

Με πολλές επιλογές – και πάνω απ’ όλα ειδοποίηση μέσω e-mail! Και πιό πάνω απ’ όλα, οι ημερομηνίες χωρίζονται σε Επίσημες, Φημολογούμενες και ανά Χώρα/Ήπειρο.

Picture 2009-01-13 18_16_31

Κλικ στο Mark…

Αλλαγή στη χώρα EUROPE

Και τικ στο Email Updates

Έτοιμο. Τώρα θα είμαι 100% sure για όταν θα βγεί το παιχνίδι.

Σύν του ότι για τους Internet Shoppers στο δεξί μέρος της σελίδας έχει συνδέσμους για Pre-Order του παιχνιδιού που βλέπεις στη σελίδα.

Picture 2009-01-13 18_25_11

Παράδεισος;

Για μας που καίμε τα μυαλά μας στα παιχνίδια σίγουρα.

Επισκευτείτε το και πείτε μου τις εντυπώσεις σας!

3 σχόλια:

Laplace είπε...

epsaxna ena tetoio site file..wraios..

dimider είπε...

Καλησπέρα τριφυλλάρα. Χτύπησα χθες βράδυ το red alert 3, αλλά ψιλομούφα μου φαίνεται. Λέω να πάρω και το FM09. Πιστεύω να λέει, γιατί είχα παίξει παλιότερη έκδοση του και μου άρεσε.

AATON είπε...

Εάν υπάρχουν 1000 άσχετοι απο παιχνίδια, πρέπει να είμαι ο βασιλιάς τους...χε χε! η ασχετίλα σε όλο της το φάσμα..
Καλημέρα "άπαιχτε" φίλε μου GothAngel