Σάββατο 14 Φεβρουαρίου 2009

Μειώνοντας Τους Παράγοντες Άγχους Στη Ζωή Μας

- Βάλτε OPERA BROWSER. Γρήγορος, και καλύτερος από ότι ο Firefox που με το που ανοίγει, τρώει τη RAM. Είναι λίγο πίσω στα plug-ins μπατ χου κέρς.

- Μή προσπαθήσετε ΠΟΤΕ να κάνετε αφρόγαλα με οικιακή μηχανή εσπρέσσο.

-Μή βάλετε ΠΟΤΕ ampi-pur στο μπάνιο. Θα ψεκάσει όταν δε το περιμένεις και θα σου κόψει τα ήπατα.

-Τρώτε πάντα σε χάρτινα πιάτα. Για φασίνα είμαστε τώρα;

-Μή βλέπετε ALTER. Τα ενδιάμεσα διαφημιστικά για τους μαλάκες μουσικούς είναι unbearable.

-Μή προσπαθήσετε να καταλάβετε τον κόσμο ενός γέρου ή ενός μωρού βλάκα. Τσάμπα κόπος.

- Μή κάνετε add ανθρώπους που δε σας απαντούν στο MySpace. Επίσης κρίμα. Εδώ προσπαθούμε να γλιτώσουμε τη real κατάσταση, θα πάμε στη Virtual;

- Πάντα να έχετε τα μάτια σας ανοιχτά στη μπλέ οθόνη. Fuck kernel32.dll!

- Μή προσπαθείτε να πείσετε κάποιον που δε πείθεται.

- Μή τρώτε τα νύχια σας. Εθίζεστε και τελειώνουν γρήγορα. I know.

 

Αυτά πάνω κάτω είναι η σημερινή μου μέρα.

 

Και είναι και 14 Φεβρουαρίου.

 

Οι ερωτευμένοι γιορτάζουν κάθε μέρα.

17 σχόλια:

peslac είπε...

Χα χα χα!!! Θεϊκό αυτό με το Ambi Pur! Δεν είχα φανταστεί αυτή την πτυχή!
Alter δεν βλέπω ποτέ, επίσης, δεν είναι μόνο οι μουσικού unbearable, αλλά ολόκληρο το κανάλι, από το πρωινάδικο μέχρι τη μεταμεσονύχτια τσόντα! χα χα

peslac είπε...

ΧΑΧΑ! Ρε, είσαι φαν της Stacy Haiduk;;; Δεν μπορείς να φανταστείς τι απίστευτο κόλλημα είχα φάει μικρός μαζί της, όταν έπαιζε στο Superboy!! (20 χρόνια πριν σχεδόν!)

Και τώρα που παίζει στο Prison Break μου αρέσει, κρίμα που δεν έχει πιο μεγάλο ρόλο!

Prince Of The City είπε...

Λοιπόν, επειδή μου σπάς τα νεύρα, ΜΕΣΙΕ!!

Δες

εδώ

Και μετά μίλα μας!!!!

Αντε τώρα θα μας φας και την αρρώστια!!

ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧ

peslac είπε...

Αααργκ! Δεν μπαίνει το καταραμένο...
Και συνεχώς μου βγαίνει κενό το μπλογκ σου και κάνω 15 refresh για να δω δημοσιεύσεις...

peslac είπε...

AXAXA! Άνοιξε, ΟΚ!
Έχεις τρελό κόλλημα, τελικά, εγώ δεν έχω φτάσει ακόμα σε ακραία σημεία! lol

Prince Of The City είπε...

Δε φταίει το μπλογκ μου, ο ΧΟΣΤ(α) μάλλον φταίει γιατί κι εγώ έχω προβλημα!


Ε οχι και ακραία..

ΤΙ? ΕΠΕΙΔΗ ΒΛΕΠΩ ΣΟΟΥΠ-ΟΠΕΡΑΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΝΑ ΝΑΙ ΧΥΜΑ ΓΙΑ ΠΑΡΤΗ ΤΗΣ Η' ΟΤΙ ΕΧΩ ΣΤΕΙΛΕΙ ΓΡΑΜΜΑ ΓΙ ΑΥΤΟΓΡΑΦΟ?


χαχαχαχαχ

2_DiE_4 είπε...

PMSL PMSL PMSL ax ax axxxxxxxxxxxxx gelotasssssssssss pwpwpw auto me to ampi pur pmsl pmsl

2_DiE_4 είπε...

ksexasa na pw pws eisai prodoths nai kyrie kala akouses prodoths akous ekei valte opera pfft re egw tha diadhlwsw gia ta rights tou firefox re!!! tsk tsk

Ελένη είπε...

'' Μή κάνετε add ανθρώπους που δε σας απαντούν στο MySpace. Επίσης κρίμα. Εδώ προσπαθούμε να γλιτώσουμε τη real κατάσταση, θα πάμε στη Virtual;''

απλά κορυφαίο!! και ναι εχετε δίκιο όλοι,οι ερωτευμένοι γιορτάζουν καθε μέρα! :))

D.Angel είπε...

Xα χα χα τί να σχολιάσω τώρα καλόμ;;;
Είσαι κορυφή λέμε!!!

Prince Of The City είπε...

ΧΑΧΑΧΑΧΑ Thanks παιδιά!!!

Να'στε όλοι καλά μεχμεχ!!

LiLa είπε...

- Μή τρώτε τα νύχια σας. Εθίζεστε και τελειώνουν γρήγορα.
Ερμ, γιακς;..

Αυτο το ψεκαστήρι το διαολεμένο με το light/motion detector το πηρα για να καλυπτει την αιθαλομίχλη απο το τσιγάρο και μου κοψει τα ήπατα, γιατι περνουσα απο το σαλονι προχτες, 3μιση ωρα τη νυχτα και ακουω ενα "Ψιτ"!... Ανεπτυξα ταχυτητες αγνωστες ακομα στην ανθρωπότητα. Πρωτη σκεψη "ΦΑΝΤΑΣΜΑ", δευτερη σκεψη "ΔΙΑΡΡΗΚΤΗΣ", τριτη σκεψη δεν ειχε, ήδη ταρακουναγα τον καλο μου με μια πηρουνα για τα ψητα στο χερι...

Το Alter εχει πολλα κακα... Ηλιθιοι ζωόφιλοι μουσικοι, Σεφερλης, Τριανταφυλλόπουλος, πάνελ Χαρδαβελλα...

Prince Of The City είπε...

XAXAXAXAXAXAXAXAXAAXAA

ΘΕΪΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ Η ΤΡΕΧΑΛΑ ΣΟΥ!!!

ΑΨΟΓΟ!!! ΧΑΧΑΧΑΑΧΧΑΧΧΧΑ!!!

laxanaki είπε...

Χαχαχαχα, γαμάτο Post!!! Αυτό με το ambi pur ξαναπές το, γιατί το έχω πάθει (όχι στο δικό μου μπάνιο). Πήγα να πλύνω τα χέρια μου και με ψέκασε στο πρόσωπο η βλακεία!!!
όσο για τα νύχια... δεν το συζητώ, δε γίνεται να μακραίνουν γρηγοτότερα????

Prince Of The City είπε...

κοίτα τελικά πόσοι συμφωνείτε μαζί μου!!

Θα έπρεπε να γραφει το αμπιπουρ απανω "ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΣΕ ΑΣΘΕΝΕΙΣ ΚΑΙ ΣΕ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΕΥΑΙΣΘΗΤΗ ΚΑΡΔΙΑ"!!

KitsosMitsos είπε...

Αυτές είναι πρακτικές προτάσεις! Εύγε!

Prince Of The City είπε...

Ετσι αυτά είναι!!