Τρίτη 10 Φεβρουαρίου 2009

Αχ.. Αγάπη μου…!

Είσαι εκεί ρε παιδί μου, όποτε προσπαθώ να διελευκάνω το χάος του μυαλού μου, πετάγεσαι και γίνεσαι κι εσύ ένα από τα νούμερα και τις σελίδες του παρελθόντος και του παρόντος μου.

Και μου αρέσει.

Λατρεύω τη φωνή σου. Αυτή την άρθρωση που τόσο με έχει δέσει στα παλιά.

Τα απαλά σου μαλλιά, ένα μεταξένιο ρούχο…

Το βλέμμα, τα μάτια σου, μία θάλασσα το καθένα τους.. Κοιτούν υπεροπτικά, ξέρεις πως ότι και να κάνεις θα τα καταφέρεις.

Γυρνάς τη πλάτη, φεύγεις μπρος γρήγορα – σαν να μή θες να με κοιτάξεις που τρέχω ξοπίσω σου.

Και πηδάς από τον γκρεμό.

Και μου περιστρέφεις τ’ άντερα κάθε φορά, μία από ενθουσιασμό και μία από τσατίλα.

Γιατί ρισκάρεις, κι αυτό σε θρέφει.

Σου αρέσει να με κοιτάς ενώ έχεις λαχανιάσει – μία στάλα ιδρώτας γλυστράει στο μπράτσο σου.

Ναι.

Με θέλεις.

Να με αποφύγεις από τις φωτιές και από τα αγκάθια, τις λάσπες και τους άδειους γεμιστήρες.

Μα θα με βρείς μπροστά σου, ξανά. Να σε πασπατεύω από γωνία σε γωνία, αγκομαχώντας να ανοίξω τη θήκη σου και να σε βάλω στη θέση σου. Εκεί που ανήκεις.

Τί να κάνεις όμως…

Ετσι είναι όταν παίζεις Λάρα Κροφτ.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(ΟΚ, πόσο σας ξενέρωσα; ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ)

9 σχόλια:

Laplace είπε...

εμενα με ξενερωσες αφανταστα..
ελα ρε φιλε κ λεω τι ρομαντικος o goth,τι ωραια τα γραφει..

πραγματικα ξενερωμα χαχα

Prince Of The City είπε...

ΧΑΧΑΧ

Αυτό είχα σκοπό αχαχαχα

Ε Εντάξει, μία μικρή φάρσα!

LiLa είπε...

τελικά δεν ήταν φρονιμίτης, 8α στα πω απο MSN... ΠΟΝΑΑΑΑΑΑΑΟΥ!

peslac είπε...

Χα χα! Τρέλα!!

Φίλε, έχω την εντύπωση ότι έκανες request σε λάθος άτομο στο Fb! Δεν είδα καμιά αίτηση! χα χα χα!
Ψάξε να βρεις τον Peslac Greece (θα δεις το κλασικό άβαταρ!) -απλώς πριν το εγκρίνεις βάλε αστερίσκους στο όνομα, γιατί με κυνηγάνε διάφορες παλαβές...

Prince Of The City είπε...

Ελα ρε σου εκανα σωστα απο το networkedblogs γαμωτη!

Τωρα σου κανα μεσω search κανονικα! lol

Prince Of The City είπε...

Ελα ρε σου εκανα σωστα απο το networkedblogs γαμωτη!

Τωρα σου κανα μεσω search κανονικα! lol

peslac είπε...

Χα χα! Έτσι εξηγείται!!

Prince Of The City είπε...

Ευχαριστώώώώώ!!

Μου αρεσει να σας κανω να γελατε μεχμεχμεχ!!!

2_DiE_4 είπε...

truthhhhh to be told pou tha tha tha lege kai o dafffy duckk (mia petseta sto 3aaa) me to pou eipes gia gemisthra thn psyliastika th douleia re lara manaic re shame shame shame :p:p:p:p