Τετάρτη 29 Απριλίου 2009

10+1 Τραγούδια Που Δεν Αφήνω Ποτέ

Μετά από invitation/provoke της MpinelikoMistress θα σας δείξω (και ακούστε τα παρακαλώ) τα 10 πιό λατρεμένα μου τραγούδια.

Βέβαια, επειδή είναι πολλά περισσότερα, έκανα μία μικρή επιλογή στη παρακάτω playlist.

Απέφυγα να βάλω τα τετριμμένα Sisters Of Mercy, Joy Division, και λοιπά, διότι είπα να σας διευρύνω και τους ορίζοντες με κάτι που πολύ πιθανό δε ξέρετε.

Θα μπορούσα να φάω το bandwidth όλου του Internet με τα mp3 μου, όμως δε το ‘κανα!

So, kickback and relax που λέγανε στο Intro του Smash οι αγαπημένοι των παιδικών μου χρόνων Offspring και απολαύστε 15-20 λεπτά (top!) γοτθικής δημιουργίας…

(Εβαλα κι ένα Darkfolk γιατί… έτσι μου αρέσει!!!)


Περιμένω σχόλια!

Οποιος το διαβάσει παρακαλείται να παίξει!!

(Αφήστε comment με link αν θέλετε να το δώ!)

11 σχόλια:

Laplace είπε...

ωραιες επιλογες ρε μαγκα
αν προλαβω θα παιξω
φιλια

MpinelikoMistress είπε...

Εάν δεν είχες βάλει Tiamat, και μόνο με τις επιλογές Faces Of Sarah, Sopor Aeternus, Love Like Blood και Scream Silence, θα μπορούσα να κάνω δήλωση πως είμαι ερωτευμένη.
Καλημέρα Vampiράκι.

paperflowers είπε...

Χμμ... το Killing Essay δεν το ήξερα κ μ'άρεσε πολύ!
:-)

mermyblue είπε...

έχω ακούσει τα μισά
κ βρυκολάκιασα (αυτός ήταν ο σκοπός εεε??? :Ρ)
μάλλον νυχτερινές επιλογές οπότε τα υπόλοιπα τη νύχτα :)

MpinelikoMistress είπε...

Συγνώμη, ξέχασα και τους G.O.L.
Υποκλίνομαι.

Prince Of The City είπε...

@Laplace: Με το πάσο σου φίλε!

@Mistress: Oxi ρε γαμωτο δηλαδη τωρα επεσα στα ματια σου;;;;; Αλλωστε δε μιλαμε για αγαπημενα γκρουπ, απο ΤΙΑΜΑΤ 2 μου αρεσουν, το Cain (αχ Vampire the Masquerade: Bloodlines) και το άλλο αχ πως σκατα το λεν' το ξεχασα. LOL
G.O.L. δε τους ξερουν πολλοι, αλλα τα παιδια κωλολένε!!!

@paperflowers: Καλως ήρθες! Χαίρομαι που σου άρεσε, είναι ένα από τα πιό πρόσφατα τραγουδοκολλήματά μου!!

@mermy: Γιατί παιδί μου βρυκολάκιασες; Δεν ήταν τόσο... hardcore ;-)

mermyblue είπε...

τη νύχτα μάλιστα, έχω να δηλώσω...
σούπερ!

αγαπημένο το nos chairs!
το είχες ξαναβάλει, νομίζω κάποια στιγμή ;)

κ εσύ κ η Μπινέλ δώσατε κι άλλα σκοτεινά φώτα στη σχετικά νεοφώτιστη

Prince Of The City είπε...

Ω ναι!

Μου θυμίζει μια κοπέλα lol

*κοκκινιζει*

MpinelikoMistress είπε...

Μπα... Δεν έχεις πέσει στα μάτια μου για τους Tiamat. Αφού σου αρέσουν μόνο δύο τραγούδια... σου δίνω άφεση...

Gi Gaga Kouni Beli είπε...

Χμμμ...ενδιαφέροντα ακούσματα τα περισσότερα. Για να ψαχουλέψω να βρω τίποτις...

@mermyblue: Ευχαριστούμε που επιλέγετε εμάς για την ενημέρωσή σας! :P

Prince Of The City είπε...

Mistress>> χεχεχ τελεια, τωρα ησυχασα ;-)

GiGaGa>> Ψάξου ψαξου thanx που περασες!!