Δευτέρα 13 Απριλίου 2009

Αυτοκτονιες Που Δηλώθηκαν Μέσω Διαδυκτίου Και Αποτράπησαν (;)

Άκουσα στον Σκάϊ σήμερα πώς χτές το βράδι 4 αυτοκτονίες που είχαν δηλωθεί κάπου στο ίντερνετ, αποτράπησαν.

Κατά τη γνώμη μου, απλά αναβλήθηκαν.

Δεν έχω βαρεθεί να κάνω τον δικηγόρο του Διαβόλου.

Αυτές οι αναγγελίες όμως πώς έγιναν;

Με προσωπική επαφή σε Instant Messenger; Κάπου σε κάποιο public/private chatroom στο IRC; Σε ανάρτηση blog; Σε status message σε Twitter ή Facebook;

Κατά τη γνώμη μου, αν ο υποψήφιος αυτόχειρας το ‘χε σκεφτεί σοβαρά να αυτοκτονήσει, και απλά το μοιράστηκε μέσω διαδυκτίου, ποιοί είναι αυτοί οι wannabe σούπερ ήρωες/Θεοί που θα του στερήσουν αυτό το δικαίωμα;

Το άτομο που έχει καταλάβει τη πράξη αυτή της αυτοεξόντωσης, μαζί και τις συνέπειες στον ίδιο αλλά και τον περίγυρό του, δε θα το σταματήσετε με ένα ντού στο σπίτι του. Ποιός σας έδωσε το δικαίωμα να κρίνετε αν πρέπει να σταματήσετε τον Χ, Ψ, από το να το κάνει; Του αφαιρείτε το δικαίωμα της ιδιωτικότητας και μετά μπουκάρετε στο δωμάτιό του σαν στη διαφήμιση της Coca Cola Zero και τον αφοπλίζετε. Τον ξέρετε; Τον κατανοήσατε;

Ή μήπως είστε οι καλοί Χριστιανοί που δε το θεωρούν “καλό”;

Ζήσατε αυτόν τον άνθρωπο, μιλήσατε μαζί του;

Και ποιοί είστε εσείς που λίγο-πολύ παρατείνατε τη μίζερη ζωή του για μια δύο μέρες; Γιατί θα το κάνει, να είστε σίγουροι.

Και αυτή τη φορά δε θα το πεί πουθενα.

Και θα σας γνέφει κωλοδάχτυλα από το Pit των αυτόχειρων.

Και θα αποτύχετε.

 

Παίξτε με Lego. Μή παίζετε τον Θεό.

26 σχόλια:

Laplace είπε...

μην το λες φιλε
με σωστη δουλεια μπορουν να βοηθησουν κοσμο πχ αν εχει καταθλιψη ο αλλος..οχι βεβαια ολους,αλλα καποιους ΙΣΩΣ τους βοηθησουν..

βασικα δεν καταλαβαινω γιατι ο αλλος νιωθει την αναγκη να το πει δημοσια οτι θα κανει κακο στον εαυτο του?

Prince Of The City είπε...

Κατ' αρχας, δεν είναι κατι κακο.

Ειναι μια επιλογη.

Προσωπικη.

Κι αν ο αλλος δε ζητησε βοηθεια, κανεις απο μηχανης θεος δε θα τον κανει καλα χωρις τη θεληση του.

Princess είπε...

Ο αποφασισμενος δε το λεει. Το κανει. Γρηγορα. Αποτελεσματικα. Δεν κοβει τις φλεβες του περιμένοντας να πεθάνει. Πηδαει απο τον εκτο. Δε δινει χρονο στους σωτηρες. Αυτος που το λεει, δεν ειναι αποφασισμενος. Φοβισμενος ειναι. Και ζηταει να τον σταματήσουνε.

Laplace είπε...

πολυ σωστη Ρrincess

mermyblue είπε...

κ εγώ συμφωνώ ότι πολλές φορές βοηθούν τους υποψήφιους αυτόχειρες οι σωστοί χειρισμοί κάποιων ανθρώπων.

μην ξεχνάς ότι η κατάθλιψη και οι ψυχικές ασθένεις είναι συχνά και θέμα χημείας...

δεν είναι κρίμα να χαθεί μια ζωή επειδή κάποιες ορμόνες λειτουργούν λάθος πχ;

Prince Of The City είπε...

Δεκτό.

Αλλα αν εγω το πηρα αποφαση και το γραψα σε εναν φιλο μου, και το συζηταμε, κανεις δεν εχει δικαιωμα να κρυφακουσει και να κανει τον Θεο...

Princess είπε...

Αν το συζητας με το φιλο σου ΔΕ το πηρες αποφαση. Αν το χεις παρει αποφαση, δεν πεφτει λογος ουτε του θεου του ιδιου, δε νομιζεις;

Prince Of The City είπε...

OK guys προφανως πάλι εγω έχω λάθος σκεπτικό...

lol

Princess είπε...

Δεν εχεις λαθος σκεπτικο. Δεν εχεις νιωσει ομως τι θα πει αποφασισμένος σε αυτο το θεμα. Και ειναι λογικο.

Prince Of The City είπε...

Στο νοσοκομείο με έφτασαν, τί λες, το ένιωσα ή όχι;

Επειδή "ξέρω", μιλάω... Κι ίσως γι αυτό φανατίζομαι...

Princess είπε...

αν ειχαν το χρονο να σε πανε μεχρι το νοσοκομειο τοτε δεν ησουν αποφασισμένη: αφησες το χρονο να σε σωσουν. Αυτο ειναι που δε μπορεις να καταλαβεις. Το να πηδηξω απο τον εκτο σε ενα δρομο γεματο κοσμο μου αφηνει ελπιδες. Το να πηδηξω απο τον εκτο το δεκαπενταυγουστο στις τρεις τα χαράματα, δε μου αφηνει καμμια. Απλο δεν ειναι;

Princess είπε...

Ως φυσικο πνευμα αντιλογιας νομιζω οτι ειναι μια κουβέντα που θαπρεπε να ανοιξει καποια στιγμή. Ισως ετσι μαθουμε να ξεχωριζουμε τις κραυγες απογνωσης και να σκυβουμε να τις ακουσουμε, αφηνοντας τους αποφασισμένους στην ησυχια τους -που ετσι κι αλλιως θα την κερδισουν...

Prince Of The City είπε...

Δε πειράζει, τουλάχιστον στη δική μου περίπτωση, μέχρι στιγμής το παύει ο εγωϊσμός και κάτι cd που πρέπει να ψωνίσω.

Ούτως ή άλλως , οι ανθρωποι ποτε δε νοιάζονται - για τίποτε, και ποτέ...

Princess είπε...

Ελπιζω να μου επιτρεψεις;

Prince Of The City είπε...

Σόρρι, κρασαρε το κωλόπισο!

Ναι, πες.

Princess είπε...

Να μου επιτρέψεις να χρησιμοποιήσω την εγγραφή σου εννοουσα... και να σε ευχαριστησω γιαυτην.

Prince Of The City είπε...

Φυσικά καλή μου, όταν υπάρχει αντίλογος έιναι υγιές και θα ευχαριστηθώ να διαβάσω και τη δική σου πάνω στο θεμα :)

Princess είπε...

... και σιγα πουθαρχοντουσαν τα πινγπονγκ....

Prince Of The City είπε...

Οταν λεμε... πινγκ-πονγκ...????

Princess είπε...

εννοουμε αυτα που ερχονται στο blog σου αμα βαζω Link στο δικο μου... και δεν ειμαι στον Παθ!

Prince Of The City είπε...

Σε χανω αλλα δε πειραζει, ειμαι χωμα οποτε παθαινω blackouts!!!!

Maria είπε...

Εγώ πάντως, φίλε, χαίρομαι πολύ που σε πρόλαβαν !

Prince Of The City είπε...

Πλέον κι εγώ! ;)

drum είπε...

Οποιος θελει βοηθεια παει στον ψυχολογο και τη ζηταει.Αν ειναι τοσο χαλια που δεν μπορει να παει και κανεις δεν δινει σημασια ε τοτε τι να λεμε.Σε καθε περιπτωση δεν γεννιεσαι αυτοχειρας σου προκυπτει.Ετσι κι αλλιως ετσι οπως εχουμε καταντησει ισως αν φευγαμε ολοι μαζι να καναμε χαρη στη γη και σε οτι αλλο ζει πανω η μεσα της γιατι εμεις πλεον δεν αγαπαμε ουτε τη ζωη μας ουτε των αλλων συγκατοικων.

Maria είπε...

:-)

Prince Of The City είπε...

Το να ψοφίσει το ανθρωπινο γενος θα ήταν σιγουρα ΕΥΛΟΓΙΑ, drum...