Δευτέρα 20 Απριλίου 2009

10 Πράγματα Που Δε Ξέρεις Για Μένα, Αλλά Δε Χάνεις Και Τίποτα ;-)

Η Μπινέλω-Mistress με προσκάλεσε να γίνω διεθνώς ρόμπα, λέγοντας 10 πράγματα ολίγον τί σκοτεινά και άγνωστα… Για μένα, ρε, λέμε!

    1. Πές με σκάλωμα. Αν δε ταιριάζουμε σε ομάδα, μουσική και ντύσιμο, δε κάνεις για μένα. Τέλος.

    2. Οταν μεγάλωνα έκλαιγα που δεν είχα μαμά τη Μορτίσια Ανταμς.

    3. Από τα 5 μου έως και σήμερα, έχω πόρωση με τον βαμπιρικό μύθο, σε επίπεδο εμμονής. Εγώ πότε θα γίνω Βρυκόλακας;

    4. Είμαι οπαδός της Wicca. Αλλά έχω δουλειά ακόμη να κάνω μέσα μου για να την ακολουθήσω 100%.

    5. Βλέπω trash-Tv και ξέρω τον Καρβέλα και τον Φλωρινιώτη απ’ έξω. Και Μπουγά άμα λάχει. Αλλά μόνο για πλάκα, προς Θεού…

    6. Αν μου τη πεις στον δρόμο, είσαι νεκρός. Dead meat. Θα σε πιάσω και θα σε κάνω τόπι στις φάπες. Είμαι barbarian.

    7. Λατρεύω τα παιχνίδια. Role-playing games, PS2, Game Boy, Tiger, λατρεύω να παίζω. Από το 1987 που πρωτοκράτησα ένα Tigger κονσολάκι με τσιπάκια…

    8. Τα παπούτσια μου ΠΡΕΠΕΙ να είναι χωρίς κορδόνια. Χωστά και μόνο. Δεν έχω όρεξη δέσε-λύσε, κουράζει…

    9. Αγαπημένο μου ποτό είναι το κόκκινο κρασί και το Μπλάντι Μαίρη.

    10. Καλά αυτό δεν είναι μυστικό, αλλά το στόμα μου είναι βόθρος. Και άμα με ξέρεις, ΟΚ δεν παίζει πρόβλημα. Αλλά αν δε με ξέρεις και σου ζητάω δουλειά (πι-χι), θα μου κόψεις τη καρριέρα. Δεν αντέχομαι.

    Απαιτώ συμμετοχή από:

    If… ιγένεια

    Peslac

    LiLa

    Mermy Blue

    Demon

     

    25 σχόλια:

    peslac είπε...

    Χα χα! Είσαι περιπτωσάρα, λέμε!!
    Όταν γίνεις βαμπίρ, να γίνω ο υποτακτικός σου; χα χα χα!

    Κάτι τέτοια παιχνίδια ξέρεις ότι τα κάνω μπάχαλο συνήθως! Αν δεν απαντήσω σοβαρά κι αρχίσω να γράφω κουλά, μην παρεξηγηθείς!

    Θα απαντήσω αύριο μάλλον -έψαχνα και θέμα γιατί είχα πολλές μέρες να γράψω! :)

    demon είπε...

    Απαιτείς? Αυτός είναι δικός μου ρόλος, κοινέ θνητέ. Αλλά επειδή σε γουστάρω, σου χαρίζω αυτή τη μια φορά. Φρικιό, αγγελάκι και βαμπίρ μαζί, φυσικά και θα παίξω. Για να δω τι σκατά θα βγει. lol

    LiLa είπε...

    Άντε, να ξεφτυλιστώ κι εγώ, για χάρη σου, επειδή σε συμπαθώ! :***

    MpinelikoMistress είπε...

    Καλώς ήρθες βαμπιράκι!
    Ρε ρίχνεις και φάπες; Ε δικό μας παιδί είσαι! Καλά κάνεις!

    :-)

    Ελένη είπε...

    Άντε βρε σύνελθε που ήθελες για μαμά τη Μορτίσια..! :-D

    Για το 1 και το κρασάκι συμφωνούμε!:)

    Prince Of The City είπε...

    @peslac: Φιλαράκι, στη πλάκα κάντο! Σε ξέρω δε θα σε παρεξηγήσω!

    @demon: Ε όχι και κοινός!!! Φιλάκια μηχανόβια!

    @LiLa: Αχ τί καλά, έχω μεγάλη χάρη!!!

    @MpinelikoMistress: Τί, να μή ρίξω φάπες;;;;!!! LOL

    @Ελένη: Μα γιατίίίί είναι η καλύτερη μάνα έβερ!! ;)

    if.. ιγένεια είπε...

    Δεν κανω για σενα, τελος ;p Αφου απαιτεις, παω πασο.. Μολις προλαβω ομως ε.. Φιλια στα μουτρα.

    Prince Of The City είπε...

    Ιφι μου το εννοω, για σχεση το #1! Οι φιλοι ας ειναι οπως να 'ναι!!

    Και ναι παιδι μου, οποτε μπορεις... ;)

    MpinelikoMistress είπε...

    Όχι, όχι να ρίχνεις! Κι άμα σε χρειαστώ, θα σε φωνάξω!
    Φιλιά

    fear είπε...

    siga re file.... poli magia poulas

    Prince Of The City είπε...

    Fear, δε τη πουλάω!
    Είναι δωρεάν η υπηρεσία...

    KitsosMitsos είπε...

    Τα μάθαμε και αυτά! Χεχε!
    Καλησπέρα

    Prince Of The City είπε...

    Γειά σου Κίτσομ'!

    fear είπε...

    e afou den agoraze kanenas .... dwstin tsampa mpas kai

    Prince Of The City είπε...

    Μπα, μη το λες.

    Εσυ ας πουμε, πηρες και τα τελευταια αποθεματα... Κι εισαι αρκετα βλακας και συνεχιζεις να αγοραζεις...

    Gi Gaga Kouni Beli είπε...

    Μια χαρά σε βλέπω!
    Περνάς το τεστ λοιπόν και σε καλωσορίζουμε στην παρέα!

    Prince Of The City είπε...

    Hi Gi Gaga!

    Μερσι για το καλως όρισμα στην ευρυτερη κομπανία, εγω να σε καλωσορισω στο μπλογκακι μου!!

    fear είπε...

    eimai perissotero vlakas apo oti nomizeis.... kai merikes fores den kserw ti kanw

    Prince Of The City είπε...

    Η παραδοχή είναι το πρώτο βήμα!
    Καλά τα πας..

    D.Angel είπε...

    Εντάξει μωρέ πως κάνεις έτσι;Κανείς δεν είναι τέλειος!!!
    χα χα χα

    Laplace είπε...

    καλησπερα φιλε!δεν ειχα δει την αναρτηση,δεν την ειχε βγαλει ο google reader!
    μια χαρα σε βρισκω!πιο νορμαλ απο εμενα χαχα

    καλο ΠΣΚ φιλε!περιμενω να παιξεις το παιχνιδι με τις ταινιες!

    Prince Of The City είπε...

    Το ετοιμάζω γι απόψε!!!

    :))

    filia tenebrarum είπε...

    α πα πα...παιδί μου που ήσουν τόσο καιρό εσύ; (μάλλον εσύ εδώ ήσουν και μάλιστα με επισκεπτόσουν...εγώ με τη μαλάκυνση του pet society δεν είχα πάρει χαμπάρι...)
    α πα πα...μια ωρα σταυροκοπιέμαι με όσα διαβάζω...εμ και συ, μια δυο φορές που μπήκα εδώ, κάτι για βάζελους είδα και την έκανα...με σύζυγο γαύρο - πειραιώτη ας τολμήσω να μείνω εδώ μέσα (δεν πιστεύω να τα χαλάσουμε γι αυτό ε;)

    μου επιτρέπεις μερικά σχολιάκια ε;
    κι εσύ βρυκολακάκι είσαι παιδί μου; έλα να βρεθούμε στο facebook που βρυκολακιάζω κάθε βράδυ και με πιάνει το παραλήρημα με την άλλη την "τρελλή"...τουλάχιστον να ουρλιάζουμε όλοι μαζί να περνάει η ώρα...

    το οπαδός της wicca ομολογώ πως με εξέπληξε ευχάριστα...αν και προσωπικά δε μιλάω γι αυτό γιατί δε γουστάρω να με κρίνει ο κάθε κολλημένος...ό,τι πιστεύω κι ό,τι κάνω είναι για πάρτη μου και μόνο...

    κι επίσης, δεν είναι τυχαίο που κι εμένα με αποκαλούν "νταλικέρη"...

    ωραία τα "άπλυτά" σου...merry meet ξανά!!!

    if.. ιγένεια είπε...

    :) την καλημερα μου μπρο.

    Prince Of The City είπε...

    Filia, από το ιδιο κραμα είμαστε και όχι δε θα τα χαλασομε στο οπαδικο!! ;) Βρες με στο facebook αν θες και add-αρέ με!

    Ιφι μου καλησπέρες!