Τρίτη 28 Απριλίου 2009

Απόδραση

Μερικές φορές ο εαυτός μου ονειρεύεται δίχως να κοιμάται.

Κοιτάζω τα αυτοκίνητα, τον κόσμο, το χλωμό νταβαντούρι στα μπαρ, κλείνω τα μάτια κι είμαι στη πόλη της καρδιάς μου, νύχτα, να ζώ σε ένα μικρό διαμέρισμα τύπου Τζόϋ από τα Φιλαράκια, σε κάποιο Δυτικό δρόμο στη Νέα Υόρκη.

Μισώ τον κόσμο γύρω μου, είναι βλάκας, όμως εγώ τη βρίσκω στη πόλη που δε κοιμάται ποτέ. Στο Μπρόντγουεϊ, και τα γυρίσματα στους δρόμους. Να τρώω ντόνατς στο Σέντραλ Παρκ κι έπειτα τηγανίτες σε κάποιο Diner, κατά τις 3, ίσως και 4, το πρωϊ.

Κι έπειτα με τυφλώνει ο Αττικός Ηλιος κι ανοίγω τα μάτια μου στο χάος.

Θα μπορούσα ποτέ να τα καταφέρω;

Μία μέρα τη φορά…

5 σχόλια:

Skouliki είπε...

ουτε εγω κοιμαμαι
ειμαστε 2
ναι μωρε θα τα καταφερουμε
πουφ αφου ειμαστε οι ηρωες

Prince Of The City είπε...

Ηρωες ε?

Μυθιστορηματικοί ελπίζω... ;)

MpinelikoMistress είπε...

Είναι θλιβερό μερικές φορές να ανοίγεις τα μάτια και να σε τυφλώνει ο Αττικός ήλιος...
Είδικα, όταν έχεις κάνει τέτοιο ταξίδι, μακριά...

eri είπε...

Kι η Αθήνα μπορεί να κρύβει μέσα της κάποιες περιοχές σαν της Νέας Υόρκης..το λέω γιατί δεν ξέρω τι να πω για να σε παρηγορήσω :) Με μελαγχόλησε το ποστ σου.

Prince Of The City είπε...

@Mistress: Οντως ρε γαμώτο... Ξενέρα... :(

@eri: ΑΑΑΑΑΑΑΑΑχχχχχ εγω δε τα βλεπω αυτα τα μερηηηη!!!