Παρασκευή 3 Απριλίου 2009

Ανοιξιάτικη Φρίκη Phase One

Οι ήχοι αλλάζουν. Γίνονται απόμακροι, και η νύχτα αρχίζει και βουϊζει. Ακόμα δεν έχω βρει τη πηγή του βουητού. Αλλά είναι ενοχλητικό που εμφανίζεται μόνο την άνοιξη. Τα πουλιά κελαηδούν διαφορετικά, η αντιλιά με πεθαίνει και τη μισώ, και μέρα με τη μέρα ξυπνάω με χειρότερη αίσθηση πανικού.

Είναι τα φαντάσματα από τις εμπειρίες;

Οτι τέτοια εποχή πάντα κάτι γινόταν και η αρωματοregistry μου βαράει νότες στο πίσω μέρος του μυαλού μου;

Ο ήλιος ανεβαίνει απειλητικά πάνω από το κεφάλι μου και ξέρω πως τους επόμενους 6 μήνες θα αγκομαχήσω και απλά θα επιβιώσω μετρώντας τις μέρες για τον επόμενο χειμώνα.

Προσπαθώ να αποφύγω τούτα που θα με κάνουν να νοσταλγήσω, όμως δε μπορώ να κυκλοφορώ με μανταλάκι στη μύτη και τάπες στα αυτιά.

Υποφέρω.

Πού είναι ο χειμώνας, γαμώτο μου;

6 σχόλια:

Laplace είπε...

αδελφε μου!
τα ιδια λεω κ εγω!
σωστος!

Prince Of The City είπε...

Αστα άστα panic attack :-(

Prince Of The City είπε...

Δε μπορω τη κακοκαιρια με τίποτα...

Και για μενα κακοκαιρια ειναι ο Ηλιος Ftw!

2_DiE_4 είπε...

Diafono vasikws metaxy summer and spring i go with da spring :p kai metaxy winter kai autumn e classica autumn :0)

filia tenebrarum είπε...

να σου πω (αν και μάλλον το ξέρεις ήδη)...εγώ είμαι διχασμένη προσωπικότητα...
ο χειμώνας είναι η αδυναμία μου, να κρυώνω, να βρέχομαι, να χαζεύω τη βροχή, να χουχουλιάζομαι με τα παπλώματα...
αλλά και η άνοιξη γαμάτη είναι...
τα πουλάκια ζευγαρώνουν (Μπλιάξ), τα λουλουδάκια ανθίζουν (ουάου), οι μελισσούλες τριγυρίζουν, και βασικά ζεσταίνει λίγο και η πισίνα..
μη μου πεις για καλοκαίρι όμως, το μισώ, το μισώ, το μισώ...
δε γουστάρω τον ήλιο, τις γεμάτες παραλίες, τις κυράτσες με τα ταπεράκια και το σκουπιδαριό που αφήνουν, τους μαλάκες που ψάχνουν "γκομενάκι για το καλοκαίρι", τους τουρίστες που κατακλύζουν την πόλη περιφερόμενοι σαν τα βόδια, ΔΕΝ το αντέχω το καλοκαίρι!!!

Prince Of The City είπε...

@Filia: Συμφωνώ απίστευτα. Η άνοιξη δεν είναι κακή όσο το καλοκαίρι για μένα, αλλά είναι ο προάγγελος και με τρομάζει, μου τη δίνει!!

Θέλω κι εγώ χουχούλιασμα, παλτώ και ΚΡΥΟ!!! :(