Κυριακή 22 Μαρτίου 2009

Αρρώστια!

Λέϊντις εντ Τζέντλμεν, κρύωσα! Η μάλλον κάποιος με κόλλησε, πφτ.

Οπότε δικαιολογίστε μου αυτή την αδράνεια εδώ και μιά δυό μέρες!

Παρά ταύτα,

σήμερα χάρηκα τον Παναθηναϊκό στο βόλλεϊ, αν και μας έσκασαν τα κωλόπαιδα πρώτα χάνοντας 2-0 τελικά κέρδισαν 2-3 και είναι στον σημερινό τελικό!

Αντε, ο 500-ος τίτλος να ‘ναι το 5-ο ευρωπαϊκό του Συλλόγου μας!

 

Δεύτερον, όπως κάθε σοβαρός άρρωστος άνθρωπος, έχω χέρια και μυαλό μόνο για mortal kombat. Το Armageddon συγκεκριμένα.

Το βίντεο βέβαια είναι από το Deadly Alliance αλλά λατρεύω τον Mavado, κόβει κώλους. Ρωτήστε το αδέρφι 2.Die.4 που έχει υποφέρει από τα Fatality εδώ και καμμιά βδομάδα!!

Οπότε, καθώς σωστά μαντέψατε, τα νέα μου έχουν τηλεόραση, Playstation, σούπες, χυμούς και βουλωμένη μύτη.

Ελπίζω να ‘μαι καλύτερα σήμερα και το ίδιο ελπίζω και για σας!

Ta-da for now.

 

ΥΓ: Αγαπάμε Stacy Haiduk. (Ετσι γιατί έχω καιρό να το δηλώσω…)

7 σχόλια:

Bertha Pappenheim είπε...

aρρωστήθηκες κι εσύ!!
εγώ το λέω ότι είναι ο λοιμός/κατάρα της εποχής μας και όλοι θα γίνουμε ζόμπι. αλλά δε μ'ακούνε :(
περαστικάαααααα

2_DiE_4 είπε...

o Mavado sou mou exei spasei to neuriko systhma kai ola auta dioti o Sub-zero den einai o palios kalos sub-zero !!!!

Ti na kanw exw mortal kombact issues :O:O

Laplace είπε...

perastika re file
ante me thn 500h koupa apopse
kalo gaming

Ελένη είπε...

Περαστικά σου!Μάρτης,γδάρτης όπως λένε..Άντε τουλάχιστον το διασκεδάζεις :-p

Prince Of The City είπε...

@Lucy: Μισω τα ζομπι! Στειλε τα βαμπιρ!

@2.Die.4: Χεστηκα ρε να γινεις καλυτερη να μη σου κοβει ο Μαβαδο μου τα πισινα!!

@Laplace: Δεν ηρθε η πουτανα η κουπα γαμωτη!

@Ελενη: Δε λες παλι καλα; Θα χα commit suicide!

D.Angel είπε...

Περαστικάααααα
Τα φιλιά μου

Prince Of The City είπε...

@Dreamer-Angel: Να σαι καλα καλό μου!!