Παρασκευή 27 Μαρτίου 2009

Twenty Four | Όχι ώρες. Χρόνια.

Ευτυχώς δεν είμαι ο Κίφερ Σάδερλαντ, ούτε η ζωή μου μέχρι τώρα ήταν μία προπαγανδιστική δευτέρας διαλογής σειρούλα.

Μέσα σε μία συμβατική χαρά, σήμερα, 27 Μαρτίου, γιόρτασα τα γενέθλιά μου.

Κάποιοι με θυμήθηκαν, και τους ευχαριστώ μέσα από τη πιό σκοτεινή μαρμαρυγή της αγάπης μου.

Σβήνοντας τα κεράκια, – δίχως τη μακαβριότητα του μεγάλος να γίνεις – άφησα πίσω μου έναν από τους χειρότερους χρόνους της ζωής μου.

 

Και η έκφραση Δεν είσαι πιά παιδί, με πλησιάζει τρομακτικά.

Ή μήπως είναι ήδη εδώ;

11 σχόλια:

Laplace είπε...

να τα εκατοστησεις
οτι καλύτερο ευχομαι φιλε

Prince Of The City είπε...

Ευχαριστώ φίλε!

Ελένη είπε...

Χρόνια πολλά και καλά ,κυρίως με υγεία και φυσικά πολύ πολύ δημιουργικά!! :))

Sad_Vampiress είπε...

Χρονια πολλα Kid!!!!
Sad_Vampiress

Prince Of The City είπε...

Ευχαριστώ συναδέλφισσα Βαμπιράκι!

LiLa είπε...

Cheer up, old bugger!
You're not getting older, you're just getting closer to death!

Χρονια πολλα:P

2_DiE_4 είπε...

egw sou ta pa kai akousa kai katsada kai apo panw :p:p:p

oso gia thn frash den eisai pleon paidi kai na megalwseis panta paidi tha sai gia pollous xes ta kala kai ta symferonta....

Prince Of The City είπε...

@LiLa: Χμ now you talkin' :P

@2.Die.4: Δε με πειράζει να είμαι παιδί για κάποιους - με πειράζει να μήν είμαι πλέον μέσα μου, περισσότερες υποχρεώσεις, ξέρεις.

Και δε σε κατσάδιασα!!!!

mermyblue είπε...

χρόνια σου πολλά
και αν θέλεις θα είσαι για πάντα παιδί.
τι να πει κ ο μπέντζαμιν μπάτον δλδ?

Thodoras13 είπε...

Χρόνια σου πολλά φίλε, εύχομαι υγεία και κάθε ευτυχία.

Prince Of The City είπε...

Ευχαριστώ παίδες!