Δευτέρα 16 Μαρτίου 2009

Mindmachine

Σάββατο, 14 Μαρτίου 2009.

Κάναμε τάμα στο αδερφάκι 2.Die.4 να πάμε Deine Lakaien. Εγώ γκρίνιαζα, πώ πού θα πάμε τώρα, θα ξενερώσουμε, 5 κι ο κούκος θα ‘μαστε, μπλα μπλα, μα – μου λέει – ξέρεις κομμάτια, θα σου αρέσουν, έλα δε θα παίζει μόνο το Over And Done που το ‘χεις σιχαθεί και βγάζεις καντίλες, τέσπα το κάναμε το ψυχικό και βγήκε και σε καλό.

Βέβαια, το Ticket House έλεγε 30 € στη σελίδα, 35  € τελικά δώσαμε, 21:00 ότι ανοίγουν οι πόρτες, 21:30 ανοίξανε, γαμίδι gagarin – μπήκαμε μέσα, Red Bull δίνει φτερά πάρε και 4 ευρώ γιατί τα παγάκια κοστίζουν however, και το γκρουπ βγήκε στις 23:00, στη φάση που ήδη δε σε κρατάνε τα πόδια σου από την ορθοστασία από τις 19:00 που είσαι στον δρόμο.

Το σακάκι του Veljanov γάμησε – το κούρεμα δε το σχολιάζω είναι trademark – και επείσης γάμησε κι η απόφασή μου να μάθω τσέλο. Πρέπει να περιμένω 1500 € για τα γενέθλιά μου από κάποιον πολύ καλό άνθρωπο (don’t forget έχω birthday στις 27 – hint hint hint).

Τελικά τα ‘ξερα όλα τα κομμάτια, οι εκτελέσεις των κομματιών φανταστικές, τρομερός entertainer o Veljanov - “Sorry we shouldn’t joke with such matters; we are a serious band from Germany”, τη πάλευε με το καλώδιο κι ευτυχώς δε σκοτώθηκε ο άνθρωπος – κάποια στιγμή στο μιαμισάωρο είναι σίγουρο πως θα τσακιζότανε – και φυσικά διορατικός “I don’t think this will make it until the end of the night” (απευθυνόμενος στο μικρόφωνο) – και φυσικά παραπονιάρης “That’s what it happens when you don’t bring your own stuff” – Ειρωνικός (κοιτώντας τους ξενέρωτους στο πάνω πάτωμα) “Those are the rich fellows”. Ελληνομαθείς όταν παραλίγο να μας τραγουδήσει το “Λίγο θάλασσα λίγο κρασί και τ’ αγόρι μου” κι ευτυχώς μας καθησύχασε με ένα μειδιώδες “nein”!

Τελικά πορώθην – η αλήθεια είναι πώς ο κόσμος δεν μπορείς να πείς πως έκανε σαν κάφρος – όσοι γνώριζαν πολύ καλά τα κομμάτια, ίσα που τα ψιθύριζαν, ο χώρος είχε γεμίσει από ευλάβεια – καρφίτσα δεν έπεφτε.

Τρομερό σόου εγχόρδων από τον Τσελίστα/Μπασσίστα και την βιολίστα.

Τρομερή ηχητική και μάλιστα από κείνες που δε σε ξεκουφένουν και που δε στέλνουν πάνω κάτω το στομάχι σου από τα ντάπα ντούπα…

Δύο ώρες χωρίς καμμία κοίλη από έναν φανταστικό Veljanov, η φωνή του σε καθήλωνε από το πρώτο κομμάτι – καθόλου ιδρωμένος, χωρίς να δείχνει ότι σκάει, ή ότι δε μπορεί άλλο, αν είχε τη δυνατότητα θα ‘μενε εκεί μέχρι το ξημέρωμα να μας ταξιδεύει στα 20 χρόνια και βάλε ενεργής τραγουδοποιϊας.

Στο πρώτο Re-entry ήταν η πρώτη φορά που έγινε της πουτάνας. Πόδια κοπανιόντουσαν τόσο που θαρρούσες θα ‘φευγε το gagarin από τη θέση του, φωνές, σφυρίγματα – αποθέωση και μετά ευλάβεια πάλι.

Είπαν άλλα δύο τραγούδια, και σκερτσόζικα ο Veljanov είπε “Καληνύχτα” σε άπταιστα Ελληνικά (ευτυχώς ανέβηκε Levels) και αποχώρησε αυτάρεσκα για να ξαναβγούν στη σκηνή μέσα από την αποθέωση, και να κλείσουν τη συναυλία με το “Love Me To The End”, αφού το προλόγησε λέγοντας “All things come to an end” και προδιαθέτωντας τον πανικό που μόλις έσπειρε.

Εν ολίγης όχι απλά άξιζε τον κόπο αλλά θα ξαναπήγαινα με τη πρώτη ευκαιρία.

Εμ, όταν ο συνήθης παπάρας βάζει το χειρότερο κομμάτι τους (Over And Done) κι αφήνει έξω ύμνους όπως το “Mindmachine” (η νέα μου πόρωση), ή όπως το “Reincarnation”, το “Return”… Τί να πεις…

Χάρηκα που τους γνώρισα μέσα από στην ουσία ένα ακουστικό κουϊντέτο, και δηλώνω επισήμως fan με τα μπούνια…

Θα κλείσω με το Mindmachine… Ακούστε το μή σας πάρει ο διάλος… ;-)

17 σχόλια:

LiLa είπε...

Mou aresei pou gkriniaaaaazeis alla sto telos pas:P

Oxi den phga, oudemia sympa8eia exw gia kleistous xwrous, gematous an8rwpous. Genikws.

D.Angel είπε...

Είσαι κι εσύ παιδί για υιοθέτηση σαν κι εμάς ε;;;Χα χα χα

Prince Of The City είπε...

@LiLA: Πάντα γκρινιάζω πριν πάω κάπου :P

@Dreamer-Angel: E, μη πω ψεμματα!!

patsiouri είπε...

Kι'εγώ γκρινιάζω στάνταρ πριν πάω κάπου...τις περισσότερες φορές έχω δίκιο!!

if.. ιγένεια είπε...

Τραβατε με κι ας κλαιω κι εσυ μπροο

Χρηστος Μ. είπε...

φιλε συν βαζελε η ποδοσφαιρικη ομαδα μας, γαμιεται φετος ,ευτυχως μας εμεινε το μπασκετ,αλλα το Mind machine το ειπε.Δεν εξηγειται πως ενω δεν ηξερα τον τιτλο ,οταν το εβαλα ,για να μη με παρει ο απο'οδω κι απο'κει,το αναγνωρισα αμεσως.Ρε το επαιξε σου λεω !

Prince Of The City είπε...

@Patsiouri: Είναι η ανθρωπινη φυση παιδι μου... Χωρις γκρινια δε κανουμε τιποτα!!

@Ιφι: Και ποιος δεν είναι sis μου!

@Χρηστος: Αδερφε συνβαζελε και συνταξιδιωτη μου!

Ναι στο λάϊβ το παιξε, ένας dj αρχιδας δε το βαζει ποτε γι αυτο το ειπα!! Ησουν εκει?!

mermyblue είπε...

εμ, καλησπέρα
είπα κι εγώ, δεν είπαν το Reincarnation και το Mindmachine, λάθος άκουσα? αλλά το ξεκαθάρισες στα σχόλια παραπανω.

Η συναυλία ήταν απίστευτη και χαίρομαι που συμφωνούμε όλοι που ήμασταν εκεί

επίσης, χαίρομαι που επιβεβαιώνω ότι ο Veljanov κόντεψε να πει το "λίγο κρασί, λίγη θάλασσα και το αγόρι μου" γιατί όταν το είπα στον διπλανό μου μου είπε ότι έχω παραισθήσεις

τα σέβη μου
:)

Prince Of The City είπε...

@mermyblue: Γειά σου καλως ήρθες στο blog μου! (δε πρεπει να σε εχω ξαναδει :P)

Ηταν τέλεια βραδιά, άψογα, ανυπέρβλητα!!!!!!!!

Βασικά πες του το, του κολλητου σου, γιατι στανταρ το ειπε, το σχολιάζαμε με τη παρέα μου μετά!

mermyblue είπε...

καλώς σας βρήκα
δεν με έχετε ξαναδεί, όχι
κι εγώ πρώτη φορά σας διαβάζω

του το είπα ναι!
που μου επέμενε ότι είπε "κόρη!"

επίσης, το λογοπαίγνιο με το σταφ το πιάσατε; γέλασα πολύ

Prince Of The City είπε...

Hilarious!!!

lifewhispers είπε...

χμ. φαντασου οτι το μονο που εχω ακουσει ειναι το Over and done. οποτε να ξαναπροσπαθησω ε?

Prince Of The City είπε...

Μή στη χαλάσω αλλά πήρα το εισητήριό μου από το Ticket House 35€ .

Και επειδή μου αρέσει να διατάζω κι όχι να μαι δουλικό, είμαι Ventrue.

Prince Of The City είπε...

Ναι!!!!!!!!!!!!!

Οπωσδήποτε κατέβασε το Live CD το

20 years of electronic Avantgarde

Θα ξετρελαθεις!

MpinelikoMistress είπε...

Τα περί δουλικών δεν θα τα σχολιάσω.

Όσο για την Ticket, εμένα δεν με χαλάς καθόλου, εγώ τσάμπα μπήκα. Εσένα όμως, σε κλέψανε...

Prince Of The City είπε...

Στη Τicket House Πες το.
Εγραφε 30 στο site και στο ταμειο το χε 35.

2_DiE_4 είπε...

ama milaw egw!!!!!! lepon gia to dj arxidas htan panw stous rich people kai poulage mouri sta gomenakia (koinotypes mpimp) xwris oudemia gnwsh tou band alla another time another place ;)

o K. Alexander ruuuuuulesssssss to say the least

oti tha ginosuna kai fan de to perimena !!!!!!!!!!!!

h ticket house megalh malakia me ta tickets ontws dioti oxi tipota allo pisteuw pws oi true fans plhrwnoun (mazi kai egw) kai 60 kai 80 euros gia mia tetoia synaulia opote no point in cheating!!!

apo kei kai epeita euxomai na exoume panta teoiou eidous synaulies me tetoio kosmo swsto hremo kai na xairetai na akouei tragoudia kai na mh kanei sa rouvitsa!!!!!!

oso gia to live tous cd kai dvd no comment oi anthrwpoi tosa xronia twra grafoun MUSIC :0)

adios!!