Πέμπτη 24 Ιανουαρίου 2008

Προφανώς δε ξέρω τί μου γίνεται...

Map image

Στην Ελλάδα όλα αλλάζουνε κι όλα ίδια μένουν.

Νομίζεις πως συζητάς και πως ξεδιπλώνεις τις απόψεις σου.

Καθώς είναι Δημοκρατικό δικαίωμα δικό σου και οποιουδήποτε.

Κι όταν λες πράγματα που

1. Δε καταλαβαίνουν

2. Δε συμφωνούν

3. Αγνοούν

4. Δε μπορούν να δικαιολογήσουν

...τότε είσαι οπαδός του Τζίγγερ.

Δε πα' να λες για τη πούτσα του Ζαχόπουλου, για το blog της Ψιλικατζούς, για τα βυζιά της γειτόνισσας και τη πρώτη μαλακία που βάρεσες όταν ήσουν μικρός,

είσαι οπαδός του Τζίγγερ.

Πόσω μάλλον όταν έχεις ήδη πει πως δέχεσαι τη πρόταση του Βγενόπουλου και την υποστηρίζεις. Μέχρι ενός σημείου.

Θέλω να πιστεύω πως δεν είμαι κανένας αρρωστημένος εντεκάχρονος που και ο καφές να του χυθεί, θα του φταίει ο Τζίγγερ, θέλω να βλέπω και πέρα από το δάχτυλο που δείχνει το φεγγάρι.

Η πρόταση είναι άψογη. Γαμάτη. Ετοιμη για μιά νέα εποχή για τον Παναθηναϊκό μας.

Ομως έχω και δικαίωμα να πιστεύω τα εξής:

1. Πως, όχι, αν είχαμε ρίξει τεσσάρα στον γκέϊ, δεν θα έβγαινε η συνέντευξη τύπου. Ασε τον Βγενό να χτυπάει τον κώλο του κάτω. Αν είχαμε ρίξει τεσσάρα στον γαβρούλη, θα ευχότανε να ξεφτιλιστούμε σε μιά άλλη χρονική στιγμή ώστε να πάρει τον λόγο.

2. Ναι, θα τα δώσει τα λεφτά. Γιατί τα 'χει, όχι όπως οι Κάβουρες. Δε φτάνουν τα λεφτά. Χρειάζεσαι κι έναν που θα πάρει τη θέση του μαλάκα Βέλιτς και θα σου φέρει πραγματικά παιχταράδες 18-28 ετών, όχι Ρονάλντους και Ριβάλντους a.k.a. Απλά περπατάμε.

3. Δεν μου αρέσει ο Τζίγγερ. Τη βάψαμε αν μείνει. Ομως όπως κι όλοι οι Ιδιοκτήτες, ή αλλιώς Συν-μετοχιστές δίνουν όλη τους τη πολιτική πονηράδα για να επιτύχουν τον σκοπό τους, όπως κάνει κι ο Τζίγγερ, κι ο Ντέμης Βανδή, κι ο Πατομπούκαλος κόπανος, έτσι κάνει κι ο Βγενόπουλος. Ή μήπως έχει δείγματα γραφής τί μπορεί να κάνει, όπως ο Παύλος κι ο Θανάσης κι εγώ πρέπει να τον πιστέψω αυθηστιγμής;

4. Βάσει του λόγου (3), έτσι σκέφτομαι μήπως κι αυτός μας λέει ψέμματα. Τόσα ακούμε 50 χρόνια τώρα. Γιατί όχι κι αυτός;

5. Θα γίνουμε Τσέλσι. Πρώτον. Η Τσέλσι στην Ευρώπη πήρε ένα αρχίδι κι ας είχε τον Μουρίνιο. Ατυχής ομάδα για σύγκριση. Καλύτερα να πούμε Πόρτο που 2 χρόνια γάμησε τους θεσμούς όλους. Δεύτερον. Καμμία ομάδα δε μπορεί να επαναλάβει τον άθλο της. Ο Παναθηναϊκός στα σκατά που τον έχουν στείλει, ΔΕ ΜΠΟΡΕΙ να διακριθεί στην Ευρώπη, εκτός κι αν φύγουν Βέλιτς, Τζιγγερ, Λιβαθυνός ΚΑΙ ΛΟΙΠΟΙ ΜΑΛΑΚΕΣ. Τί απαιτεί η Ευρωπαϊκή Διάκριση; Χρόνο. Και αλλαγή μιάς αρρωστημένης νοοτροπιας, που η Τσέλσι κι η Πόρτο δεν την έχουν στα κεφάλια τους 30 χρόνια.

Προσπαθώντας λοιπόν να θέσω αυτές τις 5 μου απόψεις, προσπαθώντας να αντικρούσω ένα παραλλήρημα τύπου θα πάρουμε Τσάμπιονς Λιγκ, θα γαμήσουμε, θα γίνουμε τεράστιοι, θα....., θα..........., θααααααααα........ ΘΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!.... μου βγήκε η εξής φράση από τον συνομιλητή μου.

Κάνω κακό στην ομάδα. (Επειδή μάλλον σκέφτομαι κι έχω πολλά αλλά αντί να τρώω κάθε υπόσχεση που δίνει ο κάθε τυχάρπαστος)

Πως είμαι οπαδός του Τζίγγερ. (Ναι, δεν είδατε μάλλον τη φράση δε θέλω τον Τζιγγερ αλλά την ΠΕΚ)

Κι όλα αυτά γιατί;

Επειδή βαρέθηκα το ψέμμα, κι έπαψα να ασχολούμαι με τη διοίκηση του Παναθηναϊκού 5-6 χρόνια τώρα.

Πάρτε το χαμπάρι μερικοί. Ομάδα δεν είναι ο Τζίγγερ, ο Βανδή, ο Πατομπούκαλα χο-χο-χο. Ομάδα είναι μόνο τα χρώματα και τα λάβαρα.

Κι αν νομίζετε, πώς με το να σκέφτομαι τη κάθε παράμετρο (που κατά το λεξικόν της Ελληνικής ονομάζεται ΚΑΧΥΠΟΨΙΑ) επειδή το στομάχι μου δεν αντέχει άλλα ψέμματα και ΘΑ, τότε τί να πώ, μάλλον το επίθετό μου είναι Γκότζος και θέλω τη κατρακύλα της ομάδας μου.

Εσείς λοιπόν, που δεν είστε καχύποπτοι, αλλά η καλύτερη λεία για κάθε πολιτικάντη και τσαρλατάνο, αγαπάτε την ομάδα πιό πολύ.

Δε πειράζει. Θα τα πούμε όταν τα ΘΑ γίνουν ΠΡΑΞΗ.

Καλή τύχη στην ΠΕΚ, που μάλλον δε χρειάζεται τύχη, αλλά απλά να γίνει δεκτή η πρότασή της.

Γιατί ακόμα δεν τον είδαμε... Τσέλσι τον βαφτήσαμε...

 

 

ΥΓ. Το κείμενο είναι μόνο δική μου άποψη. Στη περίπτωση που δε το συμμερίζεστε, να πάτε να γαμηθήτε με το Παναθηναϊκόμετρό σας.