Τρίτη 1 Ιανουαρίου 2008

Θα 'θελα να κάνω Πρωτοχρονιά στην Πρωτεύουσα του Κόσμου...

Ναι, θα με σταύρωνε ο Λιακό για αυτή μου τη δήλωση.

Είμαι από τους πρώτους που λέω πως οι Αμερικάνοι είναι ολίγον τί τούβλα σε σχέση με τη μέση παγκόσμια παιδεία, όμως η πόλη της καρδιάς μου, του εξωτερικού, είναι η Νέα Υόρκη.

Γιατί;

Γιατί μου αρέσει το συνοθύλευμα των λαών. Διαφορετικές θρησκείες, διαφορετικά χρώματα, ένα μάτσο από κουλτούρες φωλιάζουν στο πιό όμορφο νησί του κόσμου. Εκεί δεν είσαι φρικιό, είσαι απλά εκκεντρικός. Εκεί δεν είσαι Χριστιανός, Μουσουλμάνος, Βουδιστής, Νέγρος, Ασπρουλιάρης ή Ερυθρόδερμος. Είσαι New Yorker.

Είναι μιά χώρα μέσα σε μιά άλλη χώρα. Εκεί ναι υπάρχει εγκληματικότητα, φτώχια, και σε πολλές περιπτώσεις ρατσισμός. Ομως στη χλιδάτη Νέα Υόρκη, δεν υπάρχουν αυτά. Οταν έγινε η επίθεση την 11η Σεπτεμβρίου, όταν είδα πως σκοτώθηκαν περισσότεροι Ευρωπαίοι και Ασιάτες από ότι Αμερικανοί, το θεώρησα σαν πόλεμο ενάντια σε όλες τις φυλές του κόσμου.

Ελληνες, Εβραίοι, Ινδοί, Πακιστανοί, Αγγλοι, Ιρλανδοί, Ολλανδοί, Πορτορικάνοι, Αφροαμερικανοί, όλες οι φυλές του πλανήτη δούλευαν στο Παγκόσμιο Κέντρο Εμπορίου.

Δεν είναι μεγάλη μαλακία ο ρατσισμός;

Κι εμείς οι έλληνες, αντί να σταυρώσουμε έναν παλιάτσο όπως ο Λιακόπουλος, αντί να πουμε ΤΕΛΟΣ ΤΟ ΤΙ ΚΑΝΑΝ ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΙ, ΝΑΙ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΥΠΕΡΟΧΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ, ΑΛΛΑ ΤΩΡΑ ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΥΠΑΝΑΠΤΥΚΤΟΙ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ, ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΟΡΦΩΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΒΓΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΑ ΜΠΟΥΖΟΥΚΙΑ, το παίζουμε νέοι θεοί, και φαφούτηδες και βρωμιάρηδες καθώς ήμαστε πιά, λέμε Είμαστε Ελληνες, δε χρειαζόμαστε τίποτα παραπάνω.

Και ναί, δε θα ντραπώ ποτέ για το ότι δεν είμαι ρατσίστας, για το ότι έχω φίλους με άλλο χρώμα και θρησκεία από μένα, κι άλλη κουλτούρα. Γιατί είναι μαγεία να γνωρίζεις έτσι τον κόσμο. Να έχεις ανοιχτό μυαλό στην εξωτική κουζίνα, να έχεις ανοιχτή καρδιά να αναγκαλιάσεις έναν άνθρωπο ολότελα διαφορετικός από σένα. Θέλει μαγκιά να είσαι όντως ΕΛΛΗΝΑΣ κι όχι ΤΟΥΡΚΟΣΠΟΡΟΣ όπως έχουμε γίνει, άξεστοι, κουτοπόνηροι κι αγενείς.

Αυτό είναι μιά ευχή για το 2008.

Η Παγκόσμια Ειρήνη.

Amen, Inch Allah, ή ότι άλλο προτιμάτε.

Απολαύστε την αλλαγή του χρόνου στο παρακάτω βίντεο. Εύχομαι μιά μέρα να είμαι εκεί, στο μικρό Παγκόσμιο Χωριό. Που όσα κακά έχει, τα έχει κι οιαδήποτε άλλη πόλη στον κόσμο.

Καλή χρονιά.