Τετάρτη 16 Ιανουαρίου 2008

Πρόβλημα με Βlogger και Windows Live Writer

Κατάρα να 'χει και το 'να και τ' αλλο και ο ελλιπέστατος text editor του blogger!

Τα ξημερώματα σήμερα την ώρα που πήγαινα να κάνω δημοσίευση σε μία ανάρτηση που είχα ετοιμάσει, μου πέταξε το εξής!


Μετά από αρκετή ώρα ψάχνοντας στο νετ και προσπαθώντας να διορθώσω την έκδοση του Writer, έφαγα μία φλασιά.
Η ανάρτησή μου περιείχε μία φωτογραφία εκτός από κείμενο. Κι αφού κάποιες ώρες πριν είχε πετύχει μια ανάρτηση με φωτογραφία επίσης, είπα πως μάλλον δε φταίει ο blogger. Ούτε ο Windows Live Writer. Ετσι, έκανα κλικ στο πρόγραμμα, εκεί που διαχειρίζομαι τα albums του Picasa. Το Picasa είναι μία υπηρεσία φιλοξενίας εικόνων που ανήκει στη google και που εκεί ανεβαίνουν οι φωτογραφίες από το WLW όταν πατώ "Δημοσίευση".
Εβαλα τον κωδικό μου, όντως μου εμφάνισε τα albums (στην αρχή πίστεψα πως εγώ έκανα τη πατάτα των αιώνων και πως δεν ήμουν LoggedIn), όμως όταν διάλεξα το album του WLW συνάντησα αυτό.


Δεν έχω γνώσεις προγραμματισμού, όμως επειδή έχει ξανασυμβεί στο WLW όπως είδα από το blog, ελπίζω να είναι απλά ένα πρόβλημα υπηρεσίας του picasa και θα πρέπει να φτιαχτεί γρήγορα.

Το ποστ δε θα σας βοηθήσει να το αντιμετωπίσετε, όμως όσοι από σας έχουν πρόβλημα σήμερα με το WLW και το Picasa, δε θα πάθουν μεγάλη πλάκα.

Οποιος βρεί κάποια λύση...