Τετάρτη 27 Φεβρουαρίου 2008

Blog-Game: Το Desktop Μου

Κάντε κλικ για να δείτε μεγαλύτερη την εικόνα

Η Ενεσούλα με κάλεσε να σας δείξω το desktop μου!

Ας πούμε και κάποια πράγματα γι αυτό...!

Συνήθως τα wallpapers τα φτιάχνω εγώ, προτιμώ τη τυπογραφία σε μαύρο φόντο, για να ταιριάζει με τα μασκαρεμένα μου ΧΡ (να 'ναι καλά το Vista Customization Pack) και τα εικονίδιά μου είναι χωρισμένα έτσι ώστε δεξιά να έχω παιχνίδια και φακέλλους, κι αριστερά κυρίως προγράμματα κι ένα δυό αρχεία του notepad μου.

Αυτό στη μέση πάνω είναι η μηχανή widget του laptop μου (Acer Aspire Series 5100) και τρέχει πάντα, μήπως και ξεμπουκώνει τη μνήμη μου!

Στη taskbar μου βλέπετε τα συχνά χρησιμοποιούμενα προγράμματά μου (Quick Start) και στο System Tray τον Windows Live Messenger, το Pidgin, το AVG Antivirus και μερικά ακόμα που μας κρύβονται!

Φυσικά σαν κλασσικό φρίκουλο, έχω εμμονή με το Vampire the Masquerade!

Πληροφορίες για τη φυλή μου (Ventrue) εδώ !

Τώρα ποιόν να πάρω στον λαιμό μου να κάνει το ίδιο...!

Λεπόν!

2.Die.4

Tzonakos

Demon

...άμα έχετε όρεξη, κάντε το ίδιο!