Τρίτη 19 Φεβρουαρίου 2008

Ήσουν ο Μεσσίας μου, και θα είσαι πάντα..


Η βροχή πέφτει...
Οι δρόμοι είναι τόσο κρύοι και άδειοι
Κατευθύνομαι σε άλλον έναν εφιάλτη
Ψάχνω τη Λύτρωση
Δε ξέρω που να πάω να κρυφτώ
-
Θέλω να γίνεις ο Σωτήρας μου
μπορείς να σπάσεις αυτό το κελί από πάγο
είσαι το μοναδικό άτομο που μπορείς να με σώσεις
Το βλέπω στα μάτια σου
Θέλω να γίνεις ο Σωτήρας μου
Πάρε με στην Αιωνιότητα
Είσαι ένας άγγελος δίχως φτερά
και μόνο εσύ μπορείς να με ελευθερώσεις
-
Βλέπω όλα εκείνα τα κενά πρόσωπα
που δεν έχουν στο βλέμμα τους αισθήματα
που κανείς δε νοιάζεται για τον πόνο,
είμαι ένα αβοήθητο παιδί
και ξαπλώνω για να κοιμηθώ -
Εύχομαι να μπορούσα να κοιμηθώ για πάντα
Στο άγγιγμα του χεριού του Θανάτου
-
Θέλω εσένα για να με σώσεις
Να με σώσεις από αυτόν τον πόνο
Σε παρακαλώ μικρέ μου άγγελε
Μή με αφήσεις να πεθάνω ξανά
-
Θέλω εσένα για να με σώσεις
Να με σώσεις από αυτόν τον πόνο
Σε παρακαλώ, μή με αρνείσαι,
Μή με αφήσεις να πεθάνω ξανά...