Κυριακή 17 Φεβρουαρίου 2008

Lex Luthor... Το Νέο Μου Απόκτημα Κι οι Περιπέτειες Ενός Καταναλωτή

Lexmark X4550

Πρωϊνή Βόλτα στη media markt. Ωραίο κατάστημα!

Χρειαζόμουν ένα πολυμηχάνημα ούτως ή άλλως, και καθώς έβλεπα κάτι προσπέκτους είδα πως μπορώ να afford ένα τέτοιο ζουζούνι, καθώς είχα και ανάγκη το Wi-Fi οπότε η αναζήτηση γινόταν όλο και πιό ειδική.

Βλέπετε, δύο λάπτοπ μέσα στο σπίτι, ποιός τα γουστάρει τα καλώδια;

Οπότε είχα δει κάτι τιμές σε τέτοια καταστήματα που κυμαινόντουσαν κάπου στα 50-70 €.

Βρίσκω λοιπόν έναν υπάλληλο να τον ρωτήσω.

Μου λέει, ευγενικά, πως αποκλείεται να είδα τέτοιο μηχάνημα με μονο 50€.

Τέσπα, σκέφτηκα, ας μη πλακωθώ σήμερα.

Μου δείχνει το μηχανηματάκι τούτο και πασσάροντας το λαλά, της τάξεως των 130 € (με έκπτωση).

Πάω σπίτι, κι αρχίζω να κάνω σαν τρίχρονο που βλέπει πρώτη φορά σφηνοτουβλάκια και LEGO.

Το φτιάχνω, όλα ωραία.

Και τώρα, εγκατάσταση. Εφιάλτης μου οι εγκαταστάσεις.

Στο πρώτο Πι-Σι, όλα καλά, όλα τέλεια!!

Οδηγοί εγκατάστασης, drivers και δε συμμαζεύται, πολύ κατανοητός ο installer, λέω "Τί τύχη θεέ μου (;)".

|Παρακαλώ εισάγετε όνομα εκτυπωτή|

(Χμ, σκέφτομαι. Lexmark. Lex (νόμος στα λατινικά). Lex! Lex Louthor!)

|Lex Luthor|

-Enter-

|Παρακαλώ εισάγετε όνομα υπολογιστή|

(Αυτό ήταν εύκολο. Εχω μιά μανία να ονοματίζω τα άψυχα.)

|Book Of Thel|

-Enter-

Το πρόγραμμα με ευχαρίστησε, φτιάξαμε τα δικτυακά συναφή και πάμε στο δεύτερο ΠιΣί.

Έεεεελα μου όμως που το χει η μοίρα μου να μή χαρώ.

Κάνοντας ακριβώς την ίδια διαδικασία, μου βγαζε άλλα ντ' άλλα.

Ενα παραθύρι να διαλέξω τον εκτυπωτή μου και όταν τον επέλεγα, δεν είχε πουθενά ΟΚ. Τίποτα δεν έπιανε.

Δεξιά κλικ, αριστερά κλικ, Enter, Τίποτα.

Βάλε βγάλε το γαμημένο, έφαγα 5 ώρες προσπαθώντας να το κάνω να αλλάξει γνώμη.

Πουθενά το ΟΚ.

Και τα νεύρα μου κρόσσια.

Οπως είναι λογικό με τη σημερινή χιονόπτωση, σύν το ότι είναι Κυριακή, το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών το χε γυρίσει στο fax.

Κάποια στιγμή βάλε βγάλε, το πρόγραμμα ξύπνησε και καταφέραμε να το εγκαταστήσουμε. Και να δουλέψει.

Στον τρίτο computora τί γίνεται όμως;

Τρώω άλλες 2 ώρες παλεύοντας να το κάνω να συνεννοηθούμε.

Κι η απορία μου είναι η εξής. Το manual δεν είχε καμμία νύξη για το πρόβλημα. Το site της lexmark δεν είχε καν ακόμα support για το μοντέλο μου.  Εγώ τί θα πρεπε δηλαδή να κάνω;

Γιατί οι εταιρίες κάνουν τόσες μαλακίες;

Ενα λογισμικό χωρίς bugs και παπαριές δεν έχω δεί.

Ο εκτυπωτούλης μου όμως είναι τζετ και μετά από την οδύσσειά μας (γιατί και αυτός θα παιδεύτηκε με το ούσμπ (USB lol) και τα νευράκια μου γινήκανε και κρόσσια.

Τουλάχιστον δουλεύει, φυσσάει και χαίρομαι που τον απέκτησα.

Μέχρι το επόμενο ΟΚ που δεν θα εμφανίζεται.