Κυριακή 16 Μαρτίου 2008

Αγάμητοι Ελληνες, Κάνουν Κανάπεα Επανάσταση!

Μπήκα σε ένα μπλογκ που έλεγε για την Athens Voice πως είναι κατάπτυστη, και χίλια μύρια όσα για τις παρελάσεις των gay.

Αφησα το σχόλιό μου στο κατάπτυστο blog.

Τί να σου πω...

Κανεις λες κι εσυ κραζοντας για τη φυλλαδα, κανεις επανασταση..

Χαλαρωστε ρε ημαρτον...

Κι οταν δε σας αρεσει κατι που διαβαζετε, αλλα που εχει ενα
μεριδιο ΔΙΚΑΙΟΥ, μη το βριζετε - απλα κρινετε το χωρις
γαμοσταυριδια.

Ουτε εμενα μου αρεσει η Athens Voice. Τί κανω;
Απλα δε τη παιρνω να τη διαβασω και τελος.

Η απάντηση του γαβροχανούμη ΑΥΝΑΝ:

Gothangel,

Προφανώς ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΠΑΡΕΙ ΓΡΑΜΜΗ οτι τέτοιες φυλλάδες, όχι μία
μεμονωμένα, κατευθύνουν την σκέψη του κόσμου και η άποψή σου
οτι ''αν δεν σου αρέσει κάτι μην το διαβάζεις'' είναι
λιγότερο ΑΘΩΑ, γιατι είναι σαν να μην ξέρεις οτι
κουμάντο κάνουν τα
εκδοτικά συγκροτήματα.

Παλαιότερα έχω αναφερθεί και στις ''ενημερωτικές'' free press
φυλλάδες, metro και City Press.

Και έπειτα αν ΔΕΝ σου αρέσουν αυτά που γράφω καλύτερα να μην
ξαναεπισκευθεις το ιστολόγιό μου και να κάθεσε να ασχολέσαι
με τα 100 χρόνια του βάζελου και με τις δουλειές με χούντες.

Ο τύπος πρέπει να έγραφε μανιασμένα. Επίσης πρέπει να τον κατατρέχει μανία συνομωσίας.

Και κόμπλεξ που η ομαδούλα του μάζευε χόρτα όταν ο Παναθηναϊκός του γαμούσε το κόκκινο κωλάκι.

Του άφησα αυτό το σχόλιο, ξέροντας πως δεν θα το δημοσιοποιήσει.

Φυσικά και δε θα ξαναμπώ γιατί είσαι ένας ΞΕΦΤΙΛΑΣ του κερατά
που άλλα του λενε κι αλλα λέει.

Λοιπόν, τραβα να πηδηχτείς σε παρακαλώ μπας και ηρεμησεις...

Αντε μπράβο κακομοιρούλη...

Σαν τον press gr πας να γίνεις...

Και αν πιστεύεις πως είναι αθώο το σκεπτικό μου...

ΣΟΡΡΥ ΔΕ ΘΑ ΚΑΝΩ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΝΑΠΕ ΜΟΥ.

Αντε μπράβο, ΜΑΛΑΚΑ.

Τόση κακομοιριά και επαναστάσεις από τον καναπέ...

Αυτό το μαλακισμένο είναι που θα αλλάξει τον κόσμο μας.

Που θα φάει τους Πήγασους και τους Μπομπολαίους και τους Χ, Ψ, Ω και λοιπούς...

ΠΡΟΣΚΥΝΗΣΤΕ ΤΟΝ ΜΕΣΣΙΑ ΣΑΣ ΚΟΠΡΙΤΕΣ! ΔΕ ΤΟ ΒΛΕΠΕΤΕ ΠΩΣ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΘΕΜΑ? ΠΩΣ ΑΠΑΝΤΑΕΙ ΣΕ ΟΣΑ ΤΟΥ ΘΙΓΟΥΝ? ΠΟΥ ΔΕ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΕΘΕΛΟΤΥΦΛΕΙ? ΠΟΥ ΑΠΟΖΗΤΑ ΤΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ BLOG ΤΟΥ ΚΙ ΟΠΟΙΟΝ ΔΙΑΦΩΝΕΙ Η' ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΣΤΑ ΑΡΧΙΔΙΑ ΤΟΥ, ΤΟΝ ΑΠΟΔΙΩΧΝΕΙ?

ΠΡΟΣΚΥΝΗΣΤΕ ΤΟΝ ΜΕΣΣΙΑ ΣΑΣ ΡΕ ΚΟΠΡΙΤΕΣ!

ΕΓΩ?...

ΕΓΩ ΣΚΕΠΤΟΜΑΙ ... ΑΘΩΑ... SIEG HEIL ΡΕ ΡΩΣΣΟΠΛΗΚΤΕ ΜΟΥΡΛΕ!