Τετάρτη 12 Μαρτίου 2008

Κατεβάστε ολόκληρες Ελληνικές Σειρές σε χρόνο ΡΕΚΟΡ!

Σήμερα θα ασχολειθούμε με ένα λογισμικό που ανακάλυψα χτές και μέσα σε 6 ώρες όλα τα επισόδεια του Μαύρα Μεσάνυχτα κατέβηκαν ολόκληρα χωρίς σποτάκια, με πολύ καλή ανάλυση!

Είναι το Veoh TV Beta κι είναι δωρεάν και κατακάθαρο από ιούς και διάφορα τέτοια όμορφα.

Υποστηρίζει χιλιάδες κανάλια, Yahoo/Google Video, καθώς και το δικό του streaming το VeohTv όπου φιλοξενούνται χιλιάδες βίντεο τηλεοπτικών και μή σειρών, στον ολόκληρό τους χρόνο, σε .avi!

Αρχικά χρειαζόμαστε έναν λογαριασμό στο σάϊτ !

Επειτα, το λογισμικό του εδώ.

Μετά την εγκατάσταση και την είσοδό μας στο Veoh πάμε στη search bar του προγράμματος.

Μετά, όταν βρούμε αυτό που θέλουμε (κι αφού έχετε από τα settings ρυθμίσει τον φάκελο αποθήκευσης των βίντεο) πατάμε το βελάκι για download.

Το δίκτυο θυμίζει κάτι από torrents/p2p προγράμματα και κατάφερα να κατεβάζω με 160Κb/sec με 2mpbs σύνδεση.

Για τις Ελληνικές Σειρές, έχω και αυτό το site το οποίο περιέχει links για τις σειρές, τα shows, ακόμα και για ταινίες μικρού μήκους (φιλοξενεί συνδέσμους Veoh και Google Video).

Και μιάς πολλοί είναι αυτοί που βλέπω στο feedburner να επισκέπτονται το blog μου για τα Μαύρα Μεσάνυχτα (που έχω κι εγώ μιά τεράστια λατρεία), εδώ σας έχω τα λινκς του Veoh για όλα τα επεισόδια μέχρι και σήμερα.. Keep In Touch όμως γιατί κάθε βδομάδα θα δίνω το νέο link από το καινούργιο επεισόδιο.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Για να τα κατεβάσετε από το λογισμικό, απλά κάντε αντιγραφή/επικόλληση το όνομα του βίντεο στη μπάρα αναζήτησης του προγράμματος, πατήστε ENTER για να αρχίσει η αναζήτηση και μετά πατήστε στο βελάκι για κατέβασμα.

Στη σελίδα του Veoh το βίντεο έχει μόνο μιά προεπισκόπιση των πέντε λεπτών. Χρειάζεστε λογαριασμό και το πρόγραμμα για να κατεβάσετε το βίντεο.

Μαύρα Μεσάνυχτα Επεισόδια 1 & 2

Μαύρα Μεσάνυχτα Επεισόδιο 3

Μαύρα Μεσάνυχτα Επεισόδιο 4

Μαύρα Μεσάνυχτα Επεισόδιο 5

Μαύρα Μεσάνυχτα Επεισόδιο 6

Μαύρα Μεσάνυχτα Επεισόδιο 7

Μαύρα Μεσάνυχτα Επεισόδιο 8

Μαύρα Μεσάνυχτα Επεισόδιο 9

Μαύρα Μεσάνυχτα Επεισόδιο 10

ΟΔΗΓΟΣ ΕΠΕΙΣΟΔΙΩΝ ΜΑΥΡΑ ΜΕΣΑΝΥΧΤΑ

(Ελέγχετε μετά τη μέρα προβολής επεισοδίου για να το κατεβάσετε)

Αν πιστεύετε πως σας βοήθησα, αφήστε ένα σχόλιο στο ποστ, να μή λέω κι εγώ πως γράφω μόνο για τη πάρτη μου ;)