Πέμπτη 6 Δεκεμβρίου 2007

Τί; Αντιπροσωπεία στην Ελλάδα; Μούφες.

Εχω ένα λάπτοπ κι έναν πύργο.

Θα ασχοληθώ με το λάπτοπ.

Μάρκας ACER ενός έτους. Μόλις.

Μία ωραία πρωϊα ο φορτιστής άρχισε να παίζει στην επαφή.

Το συνέκρινα με έναν ίδιο φορτιστή - δούλευε κανονικά.

Πόρισμα; Νέος φορτιστής. Immediately.

Πήγα πλαίσιο. Νο φορτιστής. Βλέπετε, η Turbo-X είναι ένα πολύ δημοκρατικό μονοπώλειο. Οι υπόλοιποι να πέσουμε να ψοφήσουμε.

Μπήκα στο ACER Shop και έψαξα με term "Aspire 5100 adapter".

Ναι, βρήκα ένα. Εκανε 55 λίρες (χωρίς έξοδα αποστολής) με αμφίβολη ημερομηνία παράδοσης. Πιό πολύ όμως μπήκα για να σιγουρευτώ πως υφίσταται και ξεχωριστά από την αγορά του λάπτοπ.

Το δικό μας e-shop καλό, χρυσό, αλλά σκατούλες κι εκεί.

Πήγα σε έναν ηλεκτρολόγο (κι αφού έφαγα τον κόσμο για να βρώ έστω έναν μούφικο αντάπτορα) και έφτιαξε το φιξάκι στην άκρη.

Δούλεψε για 5 μέρες.

Μέχρι σήμερα δηλαδή.

Που πρέπει να στοιχειοθετήσω τα αντικείμενα στα τραπέζια για να κάνει επαφή το βύσμα.

Πήρα τηλέφωνο την αντιπροσωπεία της ACER.

Η κοπέλα, με τα χίλια ζόρια και βγάζοντάς της τα με το τσιγγέλι, με παρέπεμψε σε δύο ιδιωτικά καταστήματα όπου θα μπορώ να τον προμηθευτώ γύρω στα 70 ευρώ (!).

Πήρα το ένα μαγαζί που θεώρησα βολικότερο, και μου είπαν πως θέλει κατάθεση σε τράπεζα της αρεσκείας μου και να περιμένω 10 εργάσιμες, λέει, μέχρι να έρθει το προϊόν.

Και ρωτώ. Την αντιπροσωπεία την έχουν για τις τηλεφωνήτριες;

Δηλαδή αν είχα κάποιο χειρότερο πρόβλημα, πόσο θα περίμενα;

Θα έπρεπε να χω 2 και 3 υπολογιστές;

Ελεος με την κωλοελλάδα πιά.

Μόνο στα αρχίδια τους τη βλέπουμε γραμμένη.