Τρίτη 11 Δεκεμβρίου 2007

Είναι τα domain blogs "απειλή" στη προσωπικότητα του blogger;

Εχω δεί πολλά blogs τα οποία δεν συνοδεύονται από κάποιο site, αλλά διατηρούν δικό τους domain name. Τα ξέρετε κι εσείς, μη με πάνε μέσα (μαζί με την ελευθερία του λόγου) για συκοφαντική δυσφήμιση.

Στη τελική, υπάρχει ελληνική υπηρεσία free subdomain name η www.dom.gr η οποία για μένα (που την έχω τεστάρει) είναι ΟΚ.

Γιατί όμως να έχεις .gr, .com, .net blog;

Θες να σε βρίσκουν εύκολα οι αναγνώστες χωρίς να θυμούνται τα .blogspot.com ή τα wordpress.com/.org .

Αυτοί όμως που ΘΕΛΟΥΝ να σε διαβάσουν, δε πρόκειται να χάσουν το λινκ που τους οδηγεί σε σένα.

Δε καταλαβαίνω τον λόγο που πρέπει να πληρώσεις ένα domain name!!!!

Και όπως πάω γύρω γύρω στα metablogging sites και κοιτώ τα άρθρα τους από περιέργεια, είναι ΟΛΑ μα ΟΛΑ ένας βιασμός κάποιου άλλου ενημερωτικού site. Θες το www.in.gr, θες το www.espressonews.gr, θες άλλο blog, ε αυτά τα άρθρα θα είναι μία ακριβής κόπια όλων αυτών, μόνο που θα αλλάζει το directory κι ο αρχικός συγγραφέας - κατά τύχην - θα είναι άγνωστος.

Στο Λύκειο, στο μάθημα της έκθεσης, μου έμαθαν την σχέση είδησης και σχολίου. Το μπλογκ (κατ' εμέ) είναι αυτό το πράγμα - δηλαδή, αρθρογραφία. Ποιός ο λόγος του να αναμασήσεις μία είδηση χωρίς ένα δικό σου σχόλιο; Σε τί εξυπηρετεί η αυτούσια αντιγραφή;

Μας θεωρούν μαλάκες, ότι και καλά, εμείς δε ξέρουμε τα δημοσιογραφικά σάϊτ και πως θα το μάθουμε από τον Χ, Ψ, Ω μπλόγκερ που δε μπορεί να ξεκολλήσει τα χέρια του από το Ctrl+C - Ctrl+V.

Και αν το έχετε παρατηρήσει, αυτά τα "μπλογκς" συνήθως συνοδεύονται από το GoogleAds ή το GoogleWords πώς σκατά λέγεται.

Δηλαδή, μπορεί με τα hit σου να "μαγγώσεις" 5-6 άλλα βλήματα, να σε πληρώνουν για τα popups και όλα αυτά, για να ξεχρεώσεις τον σέρβερ που σε συντηρεί.

Μόνο εμένα μου φαίνεται μαλακία;

Τώρα τελευταία, ο φίλος μου εδώ, έχει θίξει πολλές φορές το τί είναι το blogging και άν είναι κατευθυνόμενα ή ελεύθερα.

Προσωπικά, λίγα πολιτικά άρθρα με κερδίζουν.

Ποιό πολύ θέλω να μοιραστώ πράγματα για την ομάδα μου, για τον μαλάκα που με σκούντηξε στο λεωφορείο, μία φωτογραφία, ή ακόμα και από μιά ερώτηση να ξεπηδήξει μιά συζήτηση και να μάθεις 5 πράγματα ακόμα.

Δε καταλαβαίνω τα ιστολόγια με "δικό τους" όνομα.

Νέα ψωνάρα είναι αυτή;

Δηλαδή εγώ κι άλλοι 50.000 άνθρωποι, ήμαστε μαλάκες που μας αρέσει το .blogspot.com από δίπλα; `Η που και να μήν μας αρέσει δε του δίνουμε τόση σημασία!

Θα ήθελα τα σχόλιά σας πάνω σε αυτό, γιατί έχω πεθάνει από την απορία!

Καλημέρες!